Gledes skal på konferanse med masse påfyll

Hei 😗

Endelig e dagen her , skal på kraft kvinne konferanse . Skal bli kult å få høre på 4 flotte damer som skal holde foredrag. 

Gleder meg stort til dagen i dag , denne dagen har jeg sett fram i mot lenge.  Å endelig er den her , bare å bruke dagen godt ❤

Det å gi meg selv dette e så kult, viktig at jeg gjør noe som bidrar til mere glede.  En får mere erfaring og kunnskap.  Ved å være på en slik konferanse.  Det betyr så mye for en selv at en rydder plass til det jeg gløder for.

Har jo selvfølgelig en forventning til at jeg skal ha utbytte av dette , bli inspirert og mere motivert.  Jeg er i grunn bra motivert på det vi gjør , men vi kan aldri være nok skjerpet å nok motivert.  En trenger en slik dag , som er påfyll av det som skal til for å lykkes.

Vi har jo alle lyst til å lykkes, i livet vårt , derfor er det så viktig at en drar på slik konferanse og er med mennesker som har en god energi.

Målet med denne konferansen er at jeg blir enda mere engasjert, mer positiv påvirket, får nye idéer og lærer  mer .

Godt å ha dette å se fram i mot , håper du også har det kult.  Skap deg en dag som bidrar til at du får det kanon 😙

Har bestemt meg for å være flinkere til å gi plass til konferanse og foredrag som er intresant 👌 Viktig både for utvikling og videre mål og karriere.  Det å se hvor modig andre har vært å lytte til andres erfaring er utrolig givende.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg