Det går unna!

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min 😗

Da er denne flotte fridagen snart over, fått gjort mye bra i dag.

Klager ikke på varmen , den er behagelig å godt å sitte ute å nyte 😙

Har heldigvis fått en som skal gi meg pris tilbud, for å få lagt inn strøm i lysthuset mitt.

Godt å kunne ha strøm der , slik at en kan bruke det sommer som vinter.

Godt å kan få det ferdig , trodde vi skulle ha det ferdig i fjor.  Men tiden strakk ikke til. Heldig Vis det er bare små rusk igjen 😘

Det en planlegg det får en også gjort, kult å se at om bare litt e mye ferdig.

Hadde jo satt USA turen som belønning.  For å stå på ekstra.

Det vi må gjøre for å klare å stå på , er å ha del mål og hoved mål.

Delmålene , da de er klart så har jeg belønning.  Kan være ut å spise, bruke tid på venner/familie  . Trenger ikke å være de dyre ting. Men igjen bidrar til at jeg klarer å stå i det.

Hovedmålet: Da det er klart, då e belønning USA tur ❤

Då e det kjekt å stå på 😙

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg