Bidra til at du utgjør en god forskjell og løfter opp andre er en god karakter !

Hei !

 

Takk for hyggelige tilbakemeldinger på bloggen min , utrolig hyggelig !

 

Hatt en kanon fin dag, hatt fri i fra min ordinære jobb, har jobbet med mine frilans jobber, utrolig kult å kan jobbe og utvikle i noe eget. Godt å kan bruke min dag akkurat slik jeg selv ønsker.

Været har virkelig vist seg på godsiden , rana er på sitt beste når vi har det slik. Godt å kjenne sommer varmen og samtidig kan få lov til å  nyte slike dager. Hatt hyggelig besøk i dag det er så godt å tilbringe tiden med mennesker som en forstår og samtidig vi snakker det samme språket.

 

Har ikke fått malet noe, men da vi har godt over 20 varme grader, så er det innafor å kunne ta fri i fra det. Vi har fått gjort litt her hjemme , ryddet bort litt skrot. E så godt for både alt og kvitte seg med ting en ikke trenger. Så gir vi plass til andre ting.

Har fått jobbet mye med forever i dag, er så godt å se at jobben en gjør der , begynner og ta mer form. Fikk en ny kollega i dag , utrolig hyggelig å kunne få flere som en kan reflektere , bygge business sammen med. Det e så digg når en ser at det en ønsker tar mer form. Ved at vi setter oss mål , så når vi også de . Jeg hadde satt meg mål fram til neste USA tur , skulle ha fått mer ut av forever og avera, dette har jeg lyktes med , ved at jeg setter meg store mål , deler de opp så er de også gjennomførbart. Det er viktig at en også ser mulighetene og jobber for å lykkes . Jeg ønsker og være en person som går for nye mål , tørr våge mer, åpner opp for å ta nye drømmer i livet .

 

Vi skal ikke gå ett helt liv å ikke trives, vi skal tilføre oss mest mulig gode utfordringer. Som igjen resulterer i at vi utvikler oss mer på et høyere nivå. For å nå målene , så må vi også åpne oss opp for å være mottakelig for å lykkes . Jeg har funnet at jeg skal ikke jobbe innen for helsesektoren livet ut. Ser ikke dette for meg, fordi jeg ser at denne gangen så  lever dette opp til mine forventinger. Jeg ønsker heller ikke å kopiere de dårlige holdningene som florerer i dette yrket. så da er det også bare å stake ut min nye kurs.

Vi kan ikke gjøre en god jobb om vi ikke trives, jeg er i den situasjon nå at jeg trives, men vil utvikle meg videre. Er godt at jeg vet at jeg om ikke lenge er på et høyere nivå. USA turene mine , de bidrar også til at jeg baner vei for å heve meg , i en ny arena.  Jeg har snakket om nettbutikken som jeg har ønsket å utvikle , jeg har vært i prat med flere selgere. Jeg hadde sett for meg å få startet opp helst i går. DET er litt slik med meg , noe jeg gløder for så vil jeg så gjerne. Men har skjønt at dette så  må jeg tilegne meg mer kunnskap. Har heldigvis jobbet innen for salgsrelatert jobb i over 20 år , så har mye god erfaring med meg. USA turene mine så skal jeg se om det er noe vi ikke har i Norge, som vi burde ha hatt. Jeg registrerte i Las Vegas en butikk som hadde kule klær som kunne være aktuell. Det å importere i fra USA kan også være en ide , så skal undersøke alle muligheter. Da en har flere baller i lufta så blir det slik at denne drømmen den behandler jeg nå som et ufødt barn et svangerskap er som vanlig i 9 mnd, så ja det er viktig å utvikle det i rett tempo. Når en skal behandle dette som det ufødte barnet , så må jeg også gi det positivt energi slik at dette blir kanon opplevelse.

 

En viktig egenskap er også ha det gøy mens en jobber, en god venn av meg sa , det er utrolig viktig å tilføre hyggelige ting. Livet er ikke bare jobb. Det har han så rett i , en må tilføre hyggelige opplevelser som igjen bidrar til at jeg og du klarer å gå i det vi ønsker. Jeg har mine drømmer, kanskje har du en drøm som du har sittet på , ikke turt å ta fatt på. Ofte er vi der vi alle sammen , fordi vi er redd for at andre skal mene noe om oss. Jeg har selv vært der , jeg i dag driter i hva andre mener om meg. Fordi jeg vet hva jeg ønsker i livet mitt og går for mine drømmer. Kult om jeg klarer og inspirere deg for å lykkes og du føler at yes, dette ønsker jeg å ta en lærdom av.

Kutt ut det som suger, av negativ karakter, jeg registrerer at ved at jeg selv har gjort de justeringene mine. Så har jeg også fått mer energi til å gjøre det jeg gløder for , jeg klarer også å nå målene mine , jeg får gjennomført mer en før , fordi jeg har frigjort tid til positive mennesker. Det bidrar til at alle kule prosesser som jeg ønsker , det får jeg også gjort.

 

Vi må bli flinkere til å motivere andre mennesker , til å få troen på seg selv

, tenk over neste gang du møter noen , å si noe til vedkommende som du hadde likt. Se det positive i andre. Du kommer til å gjøre en stor forskjell og du kommer også til å åpne for gode dialoger og gode relasjoner. Ofte må vi lære oss og tenke oss om før vi prater. Det er noe i dette , tale er sølv tie er GULL .

Tusen herlig takk for at du leser bloggen min, hyggelig om du ønsker å dele den !

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. No har eg lest bloggen din en stund og undres litt på hvorfor alle innleggene dine handler om det samme…har du lest ett innlegg, så har du i bunn og grunn lest alle. Fryktelig kjedelig !!!

Siste innlegg