Vær den personen du selv ønsker å møte!

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min på bloggen min 😗

Utrolig hyggelig, det inspirere meg veldig 😘

Sto opp i dag å hadde et mål , skulle få levegg til altan , fikk et tilbud på det. Prisen ble en USA tur , så hmm ja enten levegg eller en ny USA tur.

Hva er viktigst ? Enkelte ganger så er det også lov å tenke seg litt om. Vi treng ikke alt som vi ønsker oss der og da.  Jeg er jo en singel dame som stort sett jobber for 2 hele tiden.

Jeg må tenke litt mere over det, det er også smart å gjøre det i alt vi foretar oss. Følg alltid Magefølelsen min, på hva jeg skal gå for . Da får vi også en god pekepinne på om det vi trekker oss ut av eller det vi takker nei til blir rett.

Ofte kan det være lurt å tenke over hva vi har sett for oss, i våre ønsker. 

Vi ønsker å utvikle oss, ønsker å tilføre glede og være inspirert . Fordi det bidrar til at vi påvirker andre til å ha det godt i sitt liv.

Jeg synes det er så godt å kunne gi gode tilbakemeldinger til mennesker, som enten har gitt meg gode råd. Enten de har påvirket meg positivt.  Fortell de at jeg synes de er et godt menneske.  Det er viktig at vi alle er flinkere til å gi gode tilbakemeldinger. 

Fordi det bidrar til at mange som har lavt selvbilde, de som ikke tror de duger.  Selv til de som er flink så er det også viktig å gi ros , fordi skal vi oppnå noe.  Må vi gi Ros til mennesker, vi løftes opp ved å bli roset for det vi gjør 😙

Alle trenger gode tilbakemeldinger, så vær den personen du ønsker å møte !

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

4 kommentarer

Siste innlegg