Skap deg en fin kveld ❤

Hei 😗

Godt å få planlagt morgen dagen godt , skal få fikset ute på altan.  Skal få kjøpt meg levegg , ser for meg hvor koslig vi får det 😗

Godt å få gjort litt nyttige ting her hjemme på en fridag, vi er jo ofte flink til å utsette ting . Av ulike årsaker, nå har vi Heldig Vis tid å anledning . Så gleda meg veldig til å få det slik jeg vil ha det.

Har jo sykt mye å male også, er jo god trim så har mye som skal gjøres.  Men nå har vi det så godt å varmt . Litt i det varmeste laget . For å male nå. Skal få startet opp igjen  når sola er gått ned.

Nå er det kun avslapping 😙 godt å nyte, kjenne på vinden lytte til fuglene å hører litt bakgrunn musikk.  Godt å ladde opp slik.

Jeg blir i en så god stemning , og kos meg veldig.  Når en har vært en hel dag tett oppå folk , gjør det seg å null stille seg.

Godt å bare være, gjøre litt også bare nyte.

Vi er ofte for hastig i livet, tar oss ikke  tid før å oppservere, å lytte til våre egene behov.

Da når vi gir oss disse øyeblikkene , så bidrar det også til at vi ser ting lettere, ser nye muligheter og det bidrar til at vi får det bedre.

Ved å være livsglad, entusiastisk og kreativ.  Så får en også mye motivasjon bare i å være det.  Vi ser oftest muligheter der andre ser begrensninger.

Jeg skal skape meg en god kveld, det samme må du også gjøre. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

5 kommentarer

Siste innlegg