Skap deg en god dag , selv om du blir påvirket negativt!

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min 😗

Hvordan skal vi skape en god dag , når vi blir påvirket negativt?

Hvor kan vi løse problemet om vi ikke så at dette kom.
Ofte så er det ikke lett å gjøre noe, med en gang.  Når vi er opprørt så bør vi null stille oss.

Når vi opplever slike situasjoner, bør vi ikke bruke ord som ikke passer inn.
Fordi det kommer ikke helt rett plassert. 

Viktig at vi tenker oss godt om , før vi gjør noe. Fordi konsekvensene av dette kommer bare negativt ut.

Ja så ta å  kaste bort det negative, fordi det bidrar kun til å rekruttere negativ situasjoner. Dette ønsker vi  vel ikke mere av ?

Jeg må bryte den følelsen jeg har , ved å null stille meg. Vi er kun mennesker å har masse følelser.  Derfor må vi tenke oss om , gi ting luft og lære av situasjonen.

Gi deg selv masse tid og ros.  Fordi du taklet situasjon.  Ikke kjefter opp folk.  Selv om det hadde vært på sin plass. Fordi denne handlingen den blir uansett mye bedre for oss selv.

Lag meg en god dag , ved å bestemme meg for at denne bittre situasjonen.  Skal jeg tjene masse penger på ❤

Ved å flytte tanke mønsteret så kjenner jeg allered at jeg har et nytt fokus.

Vær flinkere til å gå ut av Situasjonen som vi kjenner på er merkelig, vanskelig osv. Vi tjener ikke på å gå til kamp på alt !

Få inn masse humor, tenk på alle de gangene vi lykktes.  Flire å rose seg selv ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg