Ny dør åpner seg for meg !

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min i dag.
Kult å se at det jeg gjør inspirere og samtidig kan en knytte bånd.

Jeg erfarer ofte at mennesker ikke helt forstår min greie.  Helt ok , det respektere jeg også .

Jeg ønsker å nå et høyere nivå å ønsker å tilføre meg mere kunnskap. 
Det jeg må ha i bunn er målet , hva er drømmen, hva inspirerer meg, hva er topp målet og del målene .

Bokprosjektet ❤

Jeg har satt opp for meg at jeg skal skrive ca 2000 til 4000 tusen ord per dag. Jeg jobber mere en 100% også har jeg flere kule prosjektet på gang. Var på min hoved jobb i dag , fikk skrevet 4000 ord ❤ så yes du får de til om du ønsker.

Hva skal til for å klare dette ?

Jeg må ønske mitt eget mål , jeg må også ta acton og gå for det.
Det nytter liksom ikke å sitte i sofaen å klø seg en vess plass…å tru at målene blir oppnådd.
Må også ha masse latter og hyggelig relasjoner det inspirere meg veldig.

Vi må tørre å utfordre oss selv .

Hvor ofte gjør du selv det? Hva vil du ? Oppnå ? Hva ønsker du å få gjennomført?

Er du en kreativ sjerl? Ønsker du å utvikle deg innen for en hobby samme fan , gå for drømmen din.

Fikk en hyggelig melding om en som ønsket at vi kunne holde foredrag sammen. Kult å kunne få slike tilbud!

Dette kan allerede bli en ny karriere 👌 kult å ha gode kontakter!

Jeg vet at jeg har godt hardt ut med mine mål. Det er ikke noe du må gjøre  , det er ikke alle som ønsker å bli sett.  Så fokuser på deg selv og hva du vil oppnå.

Når jeg snakker med mennesker som ikke sier at dem har noen store mål. Så er det deres valg, eg drit no for fan i om de velger å ligge i sofaen å drege seg…eller om de har høyere mål en meg.

Ved at du og jeg flytter fokuset på rett plass, så gir du også den rette energien dit den skal.

Tru meg jeg har tatt kurs endring, ser allerede store resultater allerede.
Kommer til å sette meg enda mere mål , fordi jeg ønsker ikke å være der jeg er nå før resten av livet.

Ønsker å utvikle min egen drømme bedrift å det skal jeg klare .

Hadde folk sagt til meg i fjor at jeg kom til å ta en kurs endring i år , då hadde jeg ikke trudd på de.

Men nå kjenner jeg at nå kobble det så for å lykkes med det en ønsker.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad

2 kommentarer

Siste innlegg