Løft blikket!

Hei 😗

Endelig mandag 😗 godt å få startet på en ny uke .

Været i dag er litt mystisk, litt grått å regn . Godt å ha litt variert vær.

Hva er jeg takknemlig for?

Må si jeg er veldig takknemlig for at jeg har godt humør , ser løsning på et problem, jobber med mine mål . Som Skal bli min drømme jobb.

Mange som undrer hvorfor en må ha så mye mål og ønsker.  Det er viktig for å kunne ha det godt i livet sitt.

Opplever at mange stopper meg på butikken, når jeg er i byen osv.  Å roser meg for at jeg beveger meg i en arena som mange ikke tørr eller har tenkt på.

Hvordan vi lever er en ting , men reflekterer oftere hvordan vil du ha det i ditt liv.

Jeg gjør denne prosessen ofte , fordi jeg ønsker alltid å utvikle meg.

Når vi står i det samme, kjører en kjedelig vil bil, så forestil deg at du kjører en BMW x5 eller ett annet merke, vi må ha drømmer for å flytte blikket ett steg lengre.

Jeg har ikke tengt å rotten opp , være bitter for at jeg ikke tilført meg de opplevelsene  og karrieren som jeg ønsker.

Vi må selv ta grep å lytte til det indre, fordi du må også noen ganger lytte så ligger svaret nærmere enn du tror.

Jeg følger alltid magefølelsen min , å gir ikke energi til negativ adferd !

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg