Vi sover nok den dagen vi ikke våkner mer !

 

Hei !

 

Tusen takk for fantastisk hyggelige tilbakemeldinger på bloggen min, e så koselig å få høre at jeg inspirerer deg og andre med det jeg skriver. Jeg fikk også i går tilbakemelding i fra flere som leser bloggen min om at de synes vi er rå som klarer å få til disse USA turene . Det å få gode tilbakemeldinger er godt , å dette bidrar til at jeg får mer inspirasjon for å lykkes i det vi gjør.

 

Hva skal jeg skrive om i dag ? Jeg skal først skryte av det flotte arr. på Latter showet i går på meyergården. fantastiske komikere og en kanon kul konferansier. De leverte så det sto etter. Jeg har som sagt arbeidshelg , så dette resulterer i at mitt inntak av drikke blir pepsi max noe som mange mener ikke påvirker humøret eller noe. Hmmmm  jeg må si jeg trenger ingen påfyll med alkohol for å være i stemning , hadde latterkrampe hele kvelden. Godt å se fulle folk ikke tenker over hva de gjør. Dette er stort show for meg som garantert var den eneste som var edru i lokalet.

Det å kunne få ta en helaften med en fantastisk hyggelig venninne, er noe som er genialt, dette må man være flinkere til. Åpne opp for hyggelige ting på timeplanen , så vi var på Milano å spiste en bedre middag, før vi dro på showet. Koselig å gi seg selv litt ekstra pleie , jeg har ikke vært ute på byen i år, så yes skal si kvelden leverte.

 

Det å kunne være seg selv i alle gitte situasjoner er ikke alle som klarer dette, noen må ha alkohol for å kunne løsrive seg og tørre å bryte litt grenser. Jeg registrerte mange kule situasjoner i går , som jeg fikk mange gode latter opplevelser av. Det  kunne få lov å ha det så gøy med hyggelige mennesker er ikke alltid en er like heldig med. Så dette lever en lenge på.

 

Er en livsglad dame som ser alltid det positive , men skal si deg i dag er jeg mer oppstemt , hvordan går det an å bli  det ?

Latter det frigjøre oss for at vi strammer opp negativ adferd, og bidrar også til at vi løser opp. Vi skaper en god stemning med å være livsglad og entusiastisk. Møtte en kompis av meg , som hadde flere av sine kollegaer på Onkel Oscar , utrolig festlig gjeng som bidro til Kul stemning.  Hadde det så trivelig og møtte kjekke folk som en pratet med. Det få lov til å kun være bare meg, er også veldig fordi vi blir så innesluttet og prater bare om det samme da vi henger med de samme folkene. Godt å kunne sprite opp dagen med nye innslag. Det bør du også gjøre , ta litt modige valg, våg å være deg selv du kommer til å digge det.

 

I dag skal jeg på ettermiddags skift så jeg skal nyte solen her på mo, vi har det så flott, må si som min sjef på Lønsdal han Øyesten vi kan ikke sove bort sommer natten , fordi vi får sove nok den dagen vi ikke våkner mer . Denne mannen han lærte meg utrolig mye flott , Lønsdal er en flott plass som jeg knyttet meg mange bånd med flere mennesker på arbeidsplassen . Er litt merkelig at ting som skjedde for snart 20 år siden er like sterkt. Vi var yngre men jeg er mer moden nå å har større livserfaring. Det å være modig, tørre å ta valg og stå i det har alltid bodd i meg. Det å kunne jobbe mot de mål en ønsker på alle plan i livet er kult. Vi tiltrekker oss de mennesker som er på vårt eget nivå. Tenker at jeg skal ikke gå nedover i iallfall heller bare stige i nivåer.

I dag har jeg helt fri i fra bokprosjektet mitt , viktig at vi vier oss litt fri , i fra noe som en har som mål å bli ferdig med. Det å kunne bare få lov til å koble ut til jeg skal på jobb det skal jeg nyte fult ut. Kaffe ute i solen og ha musikken på. Det er godt å få denne gode stemningen og da er musikk veldig god rettesnor for oss. Vi setter oss i en annen situasjon og stemning da den rette musikken er her. Hørte på så mye god musikk i går jeg er elendig på å huske musikk , så i dag må jeg skjerpe meg veldig.

 

Ønsker deg en riktig nydelig dag, håper dagen din blir nydelig.

 

Tusen herlig takk for at du leser bloggen min.

 

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg