Gledes så …..

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min 😗

Har hatt en nydelig arbeidsdag, så litt kjøring med ungdommen.  Skal si de holder meg evig ung. Er ingen latmannsliv jeg lever 😆

Har fått ordenet meg til jeg skal på latter i kveld sammen med en venninne. Gledes veldig 4 flotte komikere som skal opptre.  Blandt annet Sigrid som er så sykt festlig . Vi har rad nr 2 så yes vi kommer til å få en nydelig kveld.

Dette gir meg masse positiv energi for å klare mitt høye tempo . Så må en ha innslag som dette . Bidrar til at jeg spriter opp hverdagen min . Er en mer eller mindre livsglad dame , men vi må også huske på tilfører oss mye positivtet.  Det bidrar til at vi har det mere godt i livet.

Gledes så til å treffe masse folk, føle på stemningen, kanskje ser vi også noen kjekke mannfolk 👍 hadde vært kult , vi er jo 2 single brukbare damer så ja vi har trua😙

Har hørt at tru kan flytte fjell , så vi må bare ha forventninger og god tru så møter vi på den rette til slutt.

Ønsker deg kjære leser en riktig nydelig kveld, håp du har det bra. Nyt pinsen klem❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg