USA turene limer oss sammen

Hei 😗

Før en nydelig dag , hatt en kanon trivelig arbeidsdag . Etterfulgt med flott tid med ungdommen.

Det er slik når vi vier tiden vår til de , så får vi også tilbake det vi gir. Godt å se ungdommen bli så rause på både å dele , vie tiden til meg som er voksen.  Godt å ha de gode ungene , jeg ser at jeg har gjort de riktige grepene med dem ❤

Ved å vise takknemlig, kjærlighet og omtanke e en god egenskap å ha.

Det å bety noe er utrolig viktig for oss alle.  Det å bidra til å trygge ungdommen å se hvor modig de er. Ofte må jeg ta tilbake blikk i mitt eget liv. De er mere tøffere enn jeg , ofte sitter jeg å beundrer de. Er dette følelsen å være moden?

Det å vokse opp nå , å da jeg var på deres alder . Er 2 verden , vi har flere utfordringer nå . Enn da jeg var ung , det å hjelpe de , samtidig å reflektere over våre erfaringer.  Er så kult, det å prate med dine barn, å erfare at de har snart nådd meg igjen, er både godt å surralistisk. 

Godt å kan bruke tiden min på de, USA turene våre kommer til å lime oss mere sammen.  Det å ha disse turene å se fram i mot, bidrar også at de får en større drivkraft for å nå sine mål.

Dette øker også min egen drivkraft og øker pågangsmot for å nå høyere mål en normalt.  Det å stikke seg fram, er ikke alltid like lett. Fordi mange får også mange meninger om deg.
Selv de som en gang ikke kjenner meg.  Det å ta litt annerledes valg, håper jeg at jeg bidrar til at du våger å gå for din drøm.

Det å kunne få lov til å bevege seg, se verden og samtidig utvikle seg er utrolig viktig. Fordi vi har godt i å tvinge oss i ukjente omgivelser, dette bidrar kun til at vi våger mere. Vi lykkes om vi våger , må vi gjøre flere forsøk så pytt pytt , bedre å kan prate om erfaring.  I stede å bare sitte der rakker ned på de som våger.

4 kommentarer

Siste innlegg