Hvordan ser vi oss selv , har dette noen betydning for vår utvikling?

Hei 😗

Godt å været er med oss, selv om jeg liker alle vær typer.  En får gratis energi når sola står oppe . Helt sykt , hvor ulikt det er.  Jeg er no en person som ikke trenger å må jobbe for å være i godt humør.  Selv da det er sol, eller dårlig vær.

Hvordan ser vi oss selv ? Har dette noen betydning for vår utvikling?

Når jeg var i 20 årene, hadde jeg ikke den største selv disiplinen.  Selv om jeg var sterk å jobbe.  Så var jeg ikke godt strukturert.  Det å møte på hinder , i livet har bidratt til at jeg har justert meg mere.

Dette har også bidratt til at jeg ser mine feil sterkere nå i dag, da jeg ikke alltid tok høyde for konsekvensene.

Det er dette som menes med modning , ved å gjøre feil grep i livet . Å ta fatt på det , form det til noe bedre . Det er kjempe viktig.

Når jeg som ung 20 åring, så var jeg veldig naiv trodde godt om alle. Dette har jeg brent meg på , så nå i dag har en lært seg for hvordan en skal ha antennene ute. For å slukke brann 😙

Jeg hadde lavt selvbilde som ung , dårlig selvtillit, så ikke for meg at jeg kom til å mestre livet. Selv om det utad så garantert knall bra ut.  Så følte jeg meg uønsket av alle. Dette bidro til at jeg selv hadde mange triste opplevelser.

Det som har styrket meg oppi alt Dette er at jeg, valgte å snu med meg selv. Vi må ikke skylde på andre hvorfor livet ble slik det ble. Bitterhet bidrar kun til mere elendighet. Så vi må få bukt med det .

Jeg har tatt alle mine nedturer i livet å snudd de om til suksess.  Fordi bruk de egenskapene som en har .

Jeg er sta som et esel , men bruker jeg dette korrekt så når jeg langt.
Jeg har en høy arbeidsmoral, dette bruker jeg også rett . Fordi da viser jeg for meg selv. Hva som bør i meg.
Jeg har alltid brukt humør for å bane vei , så det er noe vi må bli flinkere til å lære mennesker rundt oss.

0 kommentarer

Siste innlegg