Planlegger ny Amerika tur !

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min på bloggen min 😗

Koslig å få høre at du blir inspirert og samtidig positiv påvirket av det jeg skriver 😗

Jeg skriver blogg primært for å motivere meg selv og kult om jeg også klarer å motivere deg også 😗

Jeg har ganske høye ambisjoner for meg selv . Å min eldste sønn, han har også det , dette påvirker oss alle 4 her hjemme.  Kun positivt , fordi når vi alle sammen har de samme interessen og går mot de rette målene.  Så bidrar vi sammen mot økt selvfølelse og mestringsfølelsen den stiger.  Det å motivere andre til å tørr å ta litt gale valg , gå for sine drømmer. Det er viktig for oss selv og det motiverer oss veldig.

Vi holder på å planlegge neste tur til Amerika igjen 😙❤ Vi skal til Las Vegas og Los Angeles.  Kult å planlegge å se på priser . Det å få booket ting rett i forhold til at vi skal på en stor tur er viktig.

Vi er et godt team jeg å ungdommen så gledes virkelig til vi skal nyte nesten 3 hele uker . Blir en lang tur for oss alle.  Der vi også utvikle oss i riktig retning.  Elste sønn og mellomste gullet mitt skal på møte sammen i Santa Ana så da har jeg å miste sønn 3 dager vi disponerer kun for oss selv.  Gledes virkelig til å kunne bruke tiden på meg å ungene.  Vi skal nyte den godt.

Da har vi fått booket hotell i Las Vegas, litt surrealistisk at jeg feirer bursdagen min i år i Amerika ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH
Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg