Ta ikke med deg negativ energi !

Hei 😗

En flott arbeidsdag er over, godt å komme hjem å ladde opp.

Hva gjør du når du skal ladde opp ?

Jeg gjør alltid litt ulikt , i dag er jeg for mindre støy . Da er jeg i rolig omgivelser, sitter i kjøkkenet . Har nettopp funnet fram en bok som jeg bruker å skrive ned hva jeg skal gjøre. Vi har kommet i juni. Så gleda meg veldig til å få begynt å jobbe mere med solprodukter. 

Venter på en pakke nå i fra Avera , skal legge ut her også om de kule tilbudene 😙

Når en har vært på jobb , så kutter jeg også den energien.  Må null stille meg , vi blir klar .Om vi skal bruke tiden på spekulere på hva og ditt og datt.

En bidrar til at vi lar ting som ikke er viktig, tar plass i oss. Derfor må en være flink til å ikke drasse hjem , den energien vi ikke ønsker.

Ved at vi bruker tiden vår rett , så opprettholde vi oss også mye bedre. Vi har mere tid til det som betyr aller mest.

Jeg jobber innen for helse sektoren. Å jeg er jo selvfølgelig ofte i kontakt med andre. Som har sine kjære foreldre på sykehjem.  Det er litt spesielt at jeg aldri får oppleve det å kunne ivare ta min mamma.  Jeg måtte tidlig godta hennes sykdom.  Hun fikk kreft og døde under ett år etter at hun fikk diagnosen.

Hadde jeg ikke godtatt mammas sykdom , at dette ble hennes skjebne? Da hadde jeg blitt mentalt syk. Tørr påstå at jeg levde en stund i en bobble som jeg selv måtte stikke hull på.

Dette er noe som er kjempe viktig at vi ser oss selv på begge måter. Den veien vi ser oss selv. Pluss den veien du ser meg.

Vet det ble gjort ulike feil med mamma uten at jeg skal referere til dette. Dette kan skje pga at vi er mennesker som jobber ved en avdelingen  vi er ikke roboter!

Det jeg ønsker å formidle i dette budskapet, når jeg hadde godtatt dette , erkjent at hun døde ung , aldri skulle få opplevd sine barnebarn voksne.  Er at jeg fikk livet tilbake ved å få kontroll over følelsene og samtidig godta at det skjedde. 

Så måtte jeg leve , vise den siden jeg vet mamma hadde ønsket å se meg i.

Det å må gå mange runder med seg selv, der har vi alle vært. Tenk ikke på at dette er kun du som oppleve det slik. Vi erfarer alt ulikt , vi tar ting ulikt og vi har ulike behov. Selv om vi er vokst opp sammen.

Dette kan virke for lett vint, men dette må jobbes med . Over en god stund.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg