Yes 1 juni

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min 😘

Yes nå har vi kommet oss til 1 juni , e like kaldt som i mai 😉 men stemmer vær meldingen , så får vi bedre vær nå 👍

En er ikke avhengig av at været må være på topp , men det er godt å kunne få lov til å kjenne på sommer varmen her i nord også.

Har alltid lette vinterjakke lett tilgjengelig, slik at de e lett å få tak i.

Det er viktig å unne seg noe , i hverdagen.  I går så var jeg å eldste sønn ute å spiste middag.  Godt å kunne være ute, å bli servert. Godt å bare kunne kos oss sammen.

Så har jeg Lørdagen med stand up showet , gleder meg masse. Får med meg en flott venninne. Blir trivelig, kommer til å bli mye fliring.

Har arbeids helg , men viktig at en hygger seg da også med andre.

Når vi unner oss selv noe, så bidrar det til at vi er mere livsglad, lykkelig og det gjør kanon mye med livskvaliteten.

Helsa vår har også mye med hvordan vi er og hvordan vi har det i livet. Derfor er det så viktig å tilføre hyggelige ting , som bidrar til økt helse gevinst.

Vi klarer også å gire opp et hakk, når vi har det godt og ivaretar vår helse. Dette er viktig å tenk på .

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg