Bok prosjektet mitt

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min på bloggen min 😗

En nydelig morgen å våkne opp til, har fått eldste sønn på skolen også har han jobb til 23.00 i kveld.  Så jeg har hele dagen til rådighet alene.

Det er godt å kan bestemme seg litt selv for hvordan vi ønsker å bruke dagen.

Har kommet i gang på å skrive på bokprosjekt mitt, e godt å komme i gang.  Viktig at en har framdrift.

Det å skrive denne boken , så kommer jo også min barndom meget tydelig fram. Dette betyr også at ved å skrive, så vekker det opp både gode å dårlige opplevelser. 

De erfaringene som vi gjør, er også med på forme oss mennesker.  Hvordan vi fordøyer det vi opplever er også med på å forme oss som mennesker.

Det å ha en slik skrive kløe er helt uvirkelig og samtidig godt. Godt å få ned på papiret, det som jeg lenge har ønsket å formiddle.

Mange undrer på hvorfor jeg på død og liv ønsker å skrive boken. Det er sikkert med dette , som med andre ting du ønsker å gjøre.  Det blir slik at når du ønsker å gjøre det , så er det også viktig . At du lytter mer til deg selv. Enn at vi lytter til andres stemme. 

Det å kos seg med å forme noe som skal bli en bok er også en visuell reise. Selv om budskapet i boken også er trist og spesielt.  Så hadde vi masse kjærlighet i vår familie.  Som var til å ta på og føle sterkt. 

Ingen heim har det perfekt alltid, vi bruker fasaden til å skjule hva vi sliter med.  Dette er hos absolutt alle, vi har bare lettere for å tro at mennesket som kjører dyre biler og har flotte hus. At de har det bedre enn vi andre. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg