Hva er du stolt over?

Hei 😙

Godt å kan bruke formiddagen godt, har jobbet med å lage mål som jeg skal jobbe mot , for å lykkes bedre i jobben i Avera og Forever.

Godt å få gjort litt , praktisk her hjemme som bidrar til økt inntekter.

Fikk tatt meg en tur til en venninne, godt å bruke tiden sammen med likesinnede 😙

Det å få være med menneskene, som skjønner deg også som har de samme interessen, er alltid kanon. Slike øyeblikk kommer aldri for ofte.

Disse stundene har jeg så stort utbytte av selv .  Gledes til neste gang vi sees. 

Det å vise handlekraft og bruke våre ressurser riktig. Det er så viktig . At vårt fokus er på hva vi ønsker å realisere.  Ikke hva vi ikke får til .
Fordi fokuserer du på problemet så løser vi ikke det. Vi bare tilfører mere negativt.

Viktig at vi tenker over dette!

Hva er du mest stolt over i dag ?

Når jeg ser at ungdommen, de former seg i riktig retning.  Så er min oppgave å løfte de mere opp. Så ja har gitt mine alle 3 barn masse gode tilbakemeldinger, pga at de er flink . Å dette gir de også større drivkraft til å bli flinkere.  Det motivere og gir de økt selvfølelse.

Jeg ser endring til det bedre med å gi mere ros, fordi vi blir flinkere å det letter også på miljøet.

Vi jobber bedre i team worke, da motivasjon og vi samarbeider godt.

Ta å gjøre disse forandringene selv. Så får du selv se forandring ganske fort. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg