Lage en god plan !

Hei 😘

Nydelig morgen å våkne opp til 😙

Godt å få sol å nydelig vær , dette gjør ekstra med oss.  Vi stråler mere , ser mer positivt på oppgaver som ligger framfor oss😘

Gledes til å ta fatt på denne uka , har flere ting jeg skal få gjort. Håper at vi e så heldig å få dette været nå framover.  For da blir dagene bevilget mest ute.

Jeg å minste mann, kjørte jentungen min på toget, klassen skal på tur til Trondhjem 😙 Det å ha forventninger og e spent , e helt normalt.  Godt å se at jentungen, gleder seg så til turen sammen med klasse kameratene 😘
Håper å trur de får en flott tur sammen. 

Har denne uken satt meg flere mål som jeg skal få gjort ferdig. Nå har jeg også mere tid.  Til det som tar tid ,  fordi en må ha mere ro for å skrive.  Så kommer til å bruke tiden godt på bokprosjektet mitt.  Tok meg helt fri i helga , det er viktig å kunne nyte tiden uten krav. 

Fordi har vi bare krav til oss , så klarer vi heller ikke å levere godt til slutt.  Vi blir lei av å prestere, å trenger å puste og kun få være. Dette er noe vi må lære ungene våre.  At det er lov å ta helt fri , slik at en ikke har høye forventninger hele tiden til alt.

Har planlagt å få besøkt flere som jeg ikke har sett på lenge. Så de kommer jeg til å prioritere mellom jobb øktene å kjøring til å fra aktiviteter til min eldste sønn. 

Skal jobbe mere målrettet med avera og forever. Skal få satt opp mål for hva jeg ønsker å få solgt for mye , å samtidig få ned på papiret, hvor mange jeg om å tilføre av nye forhandlere. Det å få kollegaer i dette teamet er kanon trivelig.  Så når en setter opp slike mål . Så er der også lettere å nå de også.

Digger jo selv produktene, i begge firmaene. Så viktig at vi gløder for det vi selger. Pluss at vi bruker det selv også. Har fått kjøpt inn solprodukter så blir godt å kunne nyte sol og sommer nå framover.
Sol produktene i Avera er kanon gode , har fått testa de ut sist jeg var i Las Vegas 😙 Så ønsker du å kunne bli en Selger, ta kontakt med meg.  Jeg er på Facebook, så du finner meg der . Så bare send meg en melding, hadde vært kult å få deg som kollega.

Eller om du ønsker å være kunde, så er det også greit 😙

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg