4 uke og 3 dager til vi drar til San Diego

Hei 😙

Skjønner ikke helt hvor tiden blir av , jeg så nettopp igjennom.  Når vi skal dra til San Diego. 

Målet mitt med turen er å ladde opp batteriene.  Opplevd plassen, gå turer og få skrevet mye på bokprosjektet mitt.  Kommer også til å skrive om turen også .  Slik at du får se hvor kult det e der.

Er på kysten , så håper vi ikke blir så langt unna sand strand . Godt å høre på sjøen å nyte livet. Hotellet vi har booket er kanon trivelig, som jeg skriver alt er svært der.

Det å se å oppleve dette er noe som  jeg virkelig ser fram i mot. Eldste sønn har sitt opplegg med møte ol. Men godt å ha dette å se fram i mot.

Amerika er en opplevelse som dere må bare oppleve. Alt er stort her , å digger det rått. 

Når vi har dette å se fram i mot , er det innafor å jobbe målrettet, være strukturert og ha høye ambisjoner.

Når vi regner om alt i uker , hvordan vi bør justere oss, hva vi bør endre osv. Så er det også lettere for oss , å legge målet , det største lenger fram.
Å fokusere på å gjøre det som betyr aller mest. 

Har alltid små belønning, i mellom fordi vi må unne oss noen goder i hverdagen.  Vi er ofte ute å spiser og jeg elsker å være på café.

Har fått unnagjort mye ,  har faktisk kommet lengre enn planlagt , så sier som en god venninne av meg bruker å si . Vi har god tid!

Når vi tar action å realisere det vi gløder for, så ligger det også tykt utpå oss også.
Vi stråler og når du er engasjert, så lykkes du også.

Målet fram til jeg drar skal jeg ha fått malet huset mitt ferdig ute. Jeg har andre små ting som skal gjøres ute. Dette å ha ting som vi bestemmer oss for. Så gir vi oss også et spark bak.

Jeg har også bestemt meg for å jobbe mere målrettet med avera og forever.  Ønsker å sette meg mål som jeg skal ha klart til dato osv. Dette for å presse meg selv, til å jobbe mere effektivt.

Når vi setter dato på det vi skal gjøre , å gir oss belønning.  Så har vi også en større sjanse for å lykkes også .

Det å jobbe målrettet i alt en ønsker å bli bedre i , så må vi være rausere med oss selv . Vi må være flinkere til å ros oss selv. Fordi vi presterer mye bedre. Vi får en bedre selvfølelse, vi øker troen på oss selv. Dette bidrar til suksess. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg