Hvordan sette mål ? Å samtidig klare å nå de ?

Hei 😙

Godt å ha helt fri på en Søndag 👍👌😙 godt å kan nyte helga godt her hjemme.  Fått laddet opp perfekt.

Hva jeg gjør for å ladde opp ? Det er det å gjøre noe annet . Det som ikke må være et krav til deg. Vi har kost oss sammen.  Med en god frokost, noe som betyr mye for meg og ungdommen. 

Sto opp gry tidlig i dag, fikk eldste sønn min på jobb. Men la meg igjen å sov. Viktig at vi ladder godt opp , å søvn er viktig for å kunne stå i utfordring og jobb.

Fått ferdig flere ting her hjemme, vi har gjort mye sammen.  Det som er gull er å bidra i felleskap.  Så gjør vi ikke oppgavene alene men i felleskap.  Så bidrar vi også til at de kjedelige oppgavene blir gøy.

Skal få satt meg mere tydelige mål for framdrift i forever og Avera.

Hvorfor? Fordi jeg ønsker å utvikle meg mere her også.
For å tjene mer penger, må jeg også sette meg mål, delmål og hoved mål.

Det å sette seg tidsfrist på hvor jeg skal være på en gitt dato. 
Er viktig for hvordan jeg skal klare å sette opp giret mitt .
Når vi ikke gjør det , så blir også framdriften liten , å salget blir kun til og fra.  Så blir kult å kan jobbe mere målrettet i dette også 👍👌

Jeg har også satt meg mål for bokprosjektet mitt, skal skrive alle dager i fra 2000 til 4000 ord. Dette for å ha et ferdig produkt i august. 

Ved å sette seg mål, bidrar også til at vi flytter plass til å klare å nå det vi ønsker. Vi velge bort ting som er støy.  Så TV er noe jeg så å si aldri ser på. Blir alt for mye negativt, å tiden en bruker er bortkastet.  Derfor hør jeg mere på musikk som bidrar til økt glede og som inspirerer meg mere.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg