Organisere uka hvorfor er det så viktig ?

Hvordan  kan vi organisere uken våre slik at de er bedre overkommelig?

Jeg har selv barn som har planer, jeg hører alltid med dem hvordan deres uke ser ut. Dette fordi at jeg og ungdommen skal være samstemte.
Det at vi avtaler på uken hvordan vi ønsker å ha det e også avgjørende for hvordan ting også blir .
Jeg har ikke for mange avtaler utenom jobb. For at jeg også skal kunne håndtere alt vi sammen skal gjøre.

Det jeg gjør er at jeg skriver opp det jeg har som e avtaler , også skrive jeg også opp det ungene gjør. Dette for at jeg skal kunne ha orden og ikke fullbooke meg . Uka må ikke bli alt for full, vi må puste i mellom slagene at vi har tid til oss selv. Dette er vell så viktig.

Mange ganger blir det vente tid fordi ungene er på trening ol. Disse stundene var for meg pyton. Nå har jeg forandret syn på de. Jeg bruker de på å forberede meg på skriving ol. Slik av jeg fyller død tiden min med noe positivt. Jeg får også i disse stundene koblet ut å har null punkt , slik at jeg er 100% oppladet. Det e godt når vi kjenne på kroppen at den er i god balanse.

Konklusjonen her er:

Avtale med hverandre hvordan uken skal være.  Snakke med ungdommen slik at vi har en god relasjon mellom foreldre og barn. Dele opp ting hjemme slik at ikke alt hviler på mor eller far. Ved å dele på oppgaver gjør ting mye bedre. Jeg har ikke for mye avtaler i boka , må ha tid til bare oss.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg