Oi ballen har allerede startet å rulle, slik går da når du ruller med de rette menneskene

Hei 😘

Jeg kjenner på meg selv om jeg må forandre det jeg holder på med.  Du merker sikkert selv, at når du ønsker ny utvikling og har drømmer som du gløder for.
Dette er viktig at vi følger, så lenge at drømmen samsvarer med virkeligheten. Dette er viktig at vi også tenker godt over, er det gjennomførbart? Kan jeg klare å realisere dette ? Hvorfor ønsker jeg dette?
Ved at du svarer på dette, så bevist gjør  du for deg selv om dette er kun noe som er kun en drøm eller det er en drøm og har stor sannsynlighet for at du kan realisere dette.

Jeg bruker selv og stille meg spørsmål, selv om jeg der å da e veldig entusiasme.  Så startet jeg ikke opp med noe , før jeg er 100 % klar.  Viktig av vi tar gode vurderinger som bidrar til at ved at jeg gjør denne kartleggingen , så får jeg sett godt etter om dette var like spennende om en lar det gå en liten stund.  Fordi da ser vi om dette kun kan være noe som vi bare får lyst til å jobbe med litt der å da. Så dabber det av…. da var der jo tragisk om en hadde startet opp. Å ikke kartlagt godt nok om vi ønsket dette.

Har en drøm som hadde vært kult og fått til. Det å kunne jobbe med Coaching hadde vært enormt hyggelig, spennende og samtidig hjelpe andre opp å fram i livet. 

Drømmer skal vi ha og det er de som gjør at vi lever godt . Jeg velger å drømme store drømmer.  Da bruker jeg å forestille meg det jeg ønsker å bli.  Å da har jo ballen allerede startet å rulle. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

0 kommentarer

Siste innlegg