Hvorfor sitt Ved kjøkkenbordet å prate ned menneske som har store ambisjoner? Henger du med slike folk ? Oppnår du ikke sukssess , du må henge med de rette folkene som bidrar til positivt miljø og igjen resultater i gode resultater på alle nivåer i livet

Hei😘

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min i går❤ Godt å få tilbake melding på det en gjør.

Dette bidrar til at jeg ønsker å utvikle meg mere, for å bli en flinkere formiddler.  En får så god følelse av å gi av seg selv til andre. Dette beviser igjen, jeg er på riktig spor!

Hva må vi gjøre for å nå målene våre ? Jeg setter opp en plan for hvordan jeg ønsker å jobbe . Siden jeg også jobber stort sett over 100% i min ordinære jobb.  Så blir det begrenset med tid. Til det jeg mest ønsker å jobbe med.  Selvutvikling , skrive bok og Nettbutikk utvikling.  Er selger også så dette e i hobby fase.  Det er også viktig at en kan ha “noe ” som en ikke må prestere 100% i alt.  Har alltid hatt fri sted som jeg har utviklet meg som menneske . Leser mye bøker om selvutvikling og det å tilegne seg kunnskap om ulike temaer .  Det er viktig at vi ikke bare faller i ro på en arena å ikke er under utvikling.  Ved å kun jobb i samme jobb og gjøre kun det samme, resulterer i null utvikling.  Du trenger faktisk stimmuli for å utvikle deg . Ved at vi jobbet i samme miljø er det lett at jobben går på autopilot.  Du bare gjør ting uten å fokuserer, samme er når du kjører bil så kjører vi ofte på autopilot.  Derfor bør en bryte dette mønsteret.  Fordi det er ikke bra for utvikling vår.  Hjernen får ikke jobbet rett. Å vi stagnerer av dette . Så vær flinkere til å bryte mønster framover, gjør ting i motsatt rekke følge . Å du er mere bevisst på hva du gjør. 

Mange ønsker å tjene mere penger en normalt.  For å lykkes med det hva gjør jeg ? Du må tenke ut hvordan skal jeg gjøre det.  “Ikke” kanskje jeg ikke klarer det. Hva ønsker du å jobbe med, utvikle , starte opp din egen business ol Du må finne et område der du kjenner at dette ønsker jeg.
Skriv ned på et papir: Hva ønsker jeg å oppnå i livet mitt.  Hva ønsker jeg å ha av ting i livet, for eksempel bil , hus , hytte , båt og andre ting som er viktig for deg .
Så må du skrive ned hva som driver deg. Du må motivere deg selv, for å kunne lykkes i drømmen din. Du må ønsk dette , å ha trua på prosjektet.  Være i din ordinære jobb, helt til du ser at du kan leve av drømme jobben din. Du må belage seg på lange arbeidsdager.  Det som er viktig for en selv, er at du hele tiden har noen goder til deg selv.  Som et belønning system slik at å jobbe målrettet blir enklere og samtidig lettere.
Kutt ut mennesker som dreg deg ned og ha kun kontakt med positive mennesker som bidrar til å løfte deg opp.
Selv om en kan føle at en ikke mestrer ol. Så må du ha troen på at dette klarer du. Gjøre positive ting som ikke behøver å koste noe. Være i positive elementer som igjen gir deg gode resultater. Du må være i positiv flyt for å kunne klare å lykkes.  Du må kunne jobbe målrettet å stå på mere en  andre dødelige mennesker.  Du må ta gode valg og beslutninger som bidrar til gode resultater.

Jeg jobber selv med de samme målene  jeg har skrevet overfor, jeg har selv gjort de omprogrsmeringer med meg selv. Jeg har selv kuttet ut alle folk som e negative.  De gir meg ingen god energi derfor ønsker jeg ikke å bruke tiden min på de. Dette er viktige faktorer å huske på. Fordi alt dette henger sammen. 

Du kjenner god deg selv , dine mønster og hva du bør justere og hva som fungerer.
Samme med meg dette, jeg reflekter over hvordan jeg er og hvordan min flyt er hele tiden . Hvorfor? Fordi jeg har store ambisjonene i livet mitt.  Derfor må jeg også ta grep slik at jeg ikke går feil. Følge kroppen sine signaler som gir deg en indikasjon på hvordan statusen din er. Jeg må ha  nok søvn, hvile, egentid, selvutvikling, lese bøker for å utvikle meg.  Være i gode miljøer som gir meg en frisk pust. Jeg må selv tenke over hva jeg tar eierforhold i. Jeg tar aldri med meg jobben hjem lengre. Jeg restituere meg , rett etter jobb. Dette for å være klar for nye oppgaver.  Også fordi jeg ikke ønsker å få nedsatt energi. Null punkt må jeg ha alle dager , det e viktig. Da tømmer  jeg sinnet for negativ flyt.  For vi påvirkes av mennesker rundt oss. Det e din oppgave å kvitt deg med det du selv ikke ønsker. 
Ved å ta disse grepene , så gjør du sinnsykt mye med helsa de også. Det innebærer ikke bare inntekt.  Regner med ekstra penger kommer garantert godt med. 

Når en har mål og ambisjoner i livet må en høre på drømmene . Virkelig gjøre de. Det fordi du kommer selv til å bli veldig stolt over deg selv.

Jeg selv opplever at jeg er stolt fordi jeg ønsker å følge mine drømmer.  Det å bestemme meg for mere enn det jeg gjør i dag e godt. Bloggen var ment for å motivere meg selv , og deg  kjære leser.  Dette har jeg også klart å prestert.  Lykkelig pga det , gledelig å se at faste lesere er innom vær dag ❤ Det å kunne begynne å jobbe innen for motivasjonens kurs hadde vært sykt spennende å fått til.
Når vi tillater å la tankene våre flyte i positivt miljø så kommer også gode ideer flytende til deg.

Målet er å kunne leve 100% av drømmene mine. Så yes jeg har trua. Veit av mange mennesker kan synes at jeg virker voldsom ol. Dette bryr jeg meg ikke om. Jeg former mitt liv i mitt løp.  Så gjør du det samme i ditt eget liv. En kan ikke sitte hjemme å plappre over kjøkkenbordet å prate dritt om andre som ønsker seg suksess.  Å jobber masse for å nå sine ambisjoner . Desverre så finnes det slike folk over alt. En bør heller bli respektert fordi en tørr å våger å gå utradisjonelle veier i livet.  Men de er gift for deg og meg. Henger du med negativite mennesker lykkes du heller ikke i livet.  Når du ruller med de rette menneskene.  Det er da du ser forandring i livet ditt, både innenfor business og livet generelt.  Du tiltrekker deg kun mennesker som er på ditt nivå. Med andre ord , gjør allerede en forandring i livet ditt fra å med fra i dag.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg