Ser du kun på andre sine feiler? Gjør det samme med deg også , fordi du ha mye å gå på du også !

Hei 😙

Må si uka den går kjapt unna , e helg å selvfølgelig arbeids helg. 
E godt å ha den ferdig spikret.
Været i dag e son trollsk magisk på et vis.  E godt å se det spellet det gråe skyene gjør med vår flotte frodige natur.  Når jeg kjørte i fra Haukenes omsorgsbolig i dag, var det en cabin cruser som kruset på fjorden.  Dette ga meg gode tilbake blikk i fra barndommen , da jeg å min far, dro med cabin crusern hans. Det var en tid som både var spennende og samtid da skjønte jeg at alle de andre ikke hadde det like okey som vi hadde det. Økonomisk og hadde det godt ellers.  Det å ha gode relasjoner til sine e viktig, gode minner e vell så viktig.  Tar de alltid opp , for å mimre og samtid fortell mine barn hvordan jeg hadde det som barn.

Vi lærer av alt her i livet , så det e viktig av en reflektere godt over verdien av fellesskapet som en bygger mellom familien og vennene sine. Enkelte ganger blir det slik at båndet til enkelte familie medlemmer blir kuttet.  I flere tilfeller er dette til det beste. Jeg har gjort dette selv, å angrer ikke et sekund.  Det å minimere negativ situasjonener. Det betyr veldig mye for din livskvalitet. 
Du øker livskvaliteten ved å kutte ting som ikke bidrar til noe positivt.  Du øker livsglede og tilfører bedre helse ved å gjøre disse grepene.

Om jeg merker at folk rundt meg ikke er den karakteren, som de utgir seg for å være . Så trekke jeg meg unna , da for å observere om dette kun har med meg å gjøre.  Jeg går alltid i meg selv.  Om jeg kan justere meg til det bedre. Det e kjempe viktig, at vi ser oss selv å ikke kun ser etter andre sine feilvarer.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad

2 kommentarer

Siste innlegg