Ensomt på toppen? Ja har selv kjent på den følelsen, gir deg råd for å stå i dette!

Hei 😙

Når en ønsker å lykkes med sine mål og ambisjoner.  Så kan det virke motløst, når en ikke ser at en lykkes.  Eller at resultater kan vente før det skjer noe.

Jeg har lært av erfaring, ved at jeg jobber strukturert, er målrettet. Så kommer jeg meg et steg nermere målet.  Selv om deg kan se ut som vi står stille.

Da er det viktig, at du holder deg til din plan.  Være fokusert, fordi du kommer til å nå målene dine.  Jobben fram til dette må vi gjøre selv. Ved at vi jobber godt med vår mental helse. 

Hvorfor må jeg jobbe med min mentale helse?

Enkelt forklart tar vi oss ikke tid til å roe ned, reflektere , ha null punktet der vi kun e oss selv. Må ikke presterer noen ting.
Få tilstrekkelig med søvn og være i positiv balanse.  Være med venner og familie som bidrar til positiv energi flyt. Ved at vi muntrer oss opp i vårt eget miljøe e vell så viktig.
Fordi vi blir det vi tenker og en må alltid rense oss for negativ afferdsmønster.  Fordi det e alltid lett å tilegne seg uvaner, men gode vaner må vi jobbe med hele tiden. Derfor må en være disiplinert når en ønsker å jobb ut en drøm som skal bli din leve vei.

Mange opplever at det kan være ensomt på toppen , hvorfor? Det er ikke alltid like lett , å reflektere ved høyere ambisjoner med venner og bekjente.  Familie kan også ikke alle gangene være enkle å drøfte hva en ønsker å gjøre.  Dette fordi andre ikke skjønner seg på den verdien med å skape og få oppleve drømmen sin.

Opplever dette ofte selv, at ved av jeg har store drømmer , som jeg ønsker å nå.  Så er det ikke alltid alle skjønner på hvorfor jeg bruker min tid på det. Enkelte har ikke helt skjønt dette med  at vi mennesker har godt av å gå ut av våre konforsone å utvikle oss. Til det bedre , å tilegne oss mere kunnskap er kun positivt.

Det å tilegne oss mere kunnskap som bidrar til at vi får opp selvtilliten  , selvfølelsen og mestringsfølelsen den stiger også.

Når alle disse tingene er godt plassert, så har vi gode muligheter for å lykkes.  Ved at vi har trua på prosjektet vårt. Så ikke la andre ødelegge for deg. Ved å komme med destruktive tanker om dine planer.

Selv om du kan kjenne på følelsen at du føler deg Ensom på toppen , så fortvil ikke . Du er ikke alene vi er mange som streber å som har høye ambisjoner i livet vårt.
Følg dine drømmer. Vær i godt miljø som både styrker seg og som bidrar til indre vekst.

Du selv må ønsk det du gjør, oppleve du at du har  mistet interessen for det du gjør, reflektere godt over hva du skal gjøre . Jeg reflektere ofte over hva jeg bør gjøre , setter meg mål og del mål  som jeg har som motivasjon for å lykkes.
Dette e kjempe viktig, for å lykkes. 

De gangene jeg kjenner at jeg ikke har så mange å drøfte mine mål og mine drømmer med. Ser jeg ofte etter webinar på Facebook dette før å henge med de rette folkene.  Det e noe i det , skal du lykkes nå du allerede fokusere at du er det du drømmer om.
Så jeg er en forfatter, gikk i dag rett på døra fordi pappa ikke var glassmester han var selvstendige næringsdrivende, ved at jeg klarer å være så kreativ. Å leken bidrar til at jeg også får mere glede å samtid LYKKES med det jeg holder på med.

Vi må alle sammen tørr å være den utgaven av oss selv. Må vi jobbe med de svakhetene som vi har , så ta grep for fan! Ikke sitt å skylde på andre gjør en god forandre å være et positivt medmenneske.  Som bidrar til at du løfter opp alle rundt deg. I stede for å bryte folk ned. Kun ved din negativ og destruktive holdninger og adferd. 
Vi alle e ansvarlig for hvordan vi er, påvirke dine medmennesker nå framover på en kul måte. Gå ut av sikkrinsbokksen din . Å tørr å være litt gal fordi vi lever kun nå i dag ❤
Så lenge handlingene dine e kjærlighet så kommer budskapet ditt til å bli kjærlig motsatt ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg