Tenker du på hvor viktig det er å belønne deg selv i hverdagen? Spesielt når du står på mye, da trenger du noe å se fram i mot

Hei 😘

Nettopp kommet hjem, har vært på jobb med nydelige kollegaer.  Etterfulgt med litt kjøring over alt.  Du har det garantert som jeg når du har ungdommen i huset.  Eldste sønnen og mellomste gullet mitt fikk oppholde den unge mora si litt. E kjekt å kan være til hjelp.

Fått pakket varer til kunder også fått sendt varer også. Det å gi tilbakemelding til kundene e også en viktig jobb. E hyggelig å kunne jobbe ut en hobby ❤

Bruker du å belønne deg selv i blant ? Spesielt når du har vært flink til å stå på?

Jeg gjør alltid det. Har sett på saueskinn veldig lenge …har jo avventet lenge . Men i dag så gjorde jeg det. Har alltid prioritert viktige ting. Men en ting e også veldig viktig en må ikke glemme bort å unne deg selv noe. Som gjør deg både glad å at det å stå på både blir inspirerende å at en bevilger seg belønning. 

Holder på med bokprosjektet, jobber ordinært, har også nettbutikk som jeg enda har under utvikling. Samtidig forever og Avera som jeg er veldig glad i selv å bruke å har fått flere faste kunder i . Når en har flere prosjekter på gang.  Må en bevilge litt ekstra. 

Dette gjør at jeg har noe glede meg til . Dette bidrar til at jeg også får mere glede til å stå på . Resultatet e også positive.  En får veldig mye positivt ut av å belønne seg selv oftere.  En trenger ikke alltid å bevilge dyre ting. I dag ble kjøpet 1200 kr. Men det e verd det. En annen dag kan beløpet være en kaffe date med en god venninne eller en kompis . Det e ikke prisen som e avgjørende for om belønning e bra.  Det e bare hva gir belønningen deg tilbake? Dette e viktig å huske på. Fordi da straffer du deg selv i etterkant, hvor dyrt ol det du kjøpte så e du igjen i destruktivt flyt. Du ? Dit ønsker vi oss ikke? Ikke sant? Derfor hold deg i positiv flyt fordi du tiltrekker deg mere positiv flyt av ulike ting og ønsker som du har i ditt indre.

Det å ta rundvask i ditt indre, e avgjørende om du har det bra.
Destruktiv tankemønster e bare trist, de gjør at du ikke har det bra i livet ditt.
Så hold deg i gode relasjoner, lytte til kroppens signaler.  Trenger du hvile , trenger du påfyll av god energi så ja da må du være i gode miljøer. Som du vet gir deg gode stunder.  Være med mennesker som løfter deg opp.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg