Fokuser kun på det som du kan forandre, ikke på det du ikke kan forandre

Hei😗

Godt å kom seg opp litt tidlig å få dagen med seg.

Ønsker å få takke alle sammen som har kommet med hyggelig tilbake bloggen min.  Utrolig hyggelig å få hør at det jeg skriver både påvirker deg positivt .  Samt at du ser en verdi i å kopiere det jeg har tilegnet meg. 

De rådene jeg kommer med her, de følger jeg selvfølgelig selv. Det som jeg også må gjøre med meg selv.  At jeg også påminner meg om det jeg må gjøre.  Vi er flinke til å gå over i dårlig mønster.  Så derfor e det viktig å ha rett fokus hele tiden.

Et godt råd å følge: Dagens mål forandre på det som du kan gjøre noe med. Det som ikke lar seg forandre.  Det fokuserer du ikke på.
Ved å bruke dagen på det som du selv kan bli bedre på , så tar du viktige grep i livet ditt. 
Når vi går igjennom hvordan vi er og hva vi ikke gjør. Vårt mønster og det vi kan justere på. Så har vi også en bedre flyt.

Gjør denne prosessen ofte.  En bør  gjøre det i alle fall 1 gang i uka. For å rense bort negativt  mønster en har . Dette over tid. Ser en at har tilegnet seg det som gir mening.  Så kan en ha 1 gang i mnd. Dette for å se at vi husker de nye vanene. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg