Mitt null punktet mitt !

Hei 😗

Etter jobb  i dag så gikk jeg for å hente bilen. Etter at sommerdekkene e kommet på.

Været her i Rana e hærlig, flott vær masse sol å faktisk god temperatur.

Skal på et personl møte på min andre jobb. Så nå nyter jeg en kaffe å tørket rein kjøtt.  Utenfor den flotteste bensinstasjon på Mo i Rana.  CIRKEL K . e godt å nyte litt alene tid. 

Null punkter mitt i dag, e viktig å bare være den en er. Hvor ofte tiltaler en seg selv å ikke alltid må prestere noe ? Jeg bevilger meg ofte tid til det. Jeg definerer det null punktet.  Kan være i det rommet , jeg selv ønsker.  Noen ganger må jeg ha det stilt. Andre ganger synes jeg det e godt å høre bakrundsstøy ,slik som i dag. Å bare være. I disse stundene tenker jeg ikke på noe. Jeg bare ønker å ha ro i sinnet mitt.

For å lykkes når tempoet e et eller flere nivå over det som er normalen.  Er slike øyeblikk utrolig viktig for meg.

Dette bidrar til at jeg ikke ladder ut, jeg har egen tid og har det meget komfortabelt .

0 kommentarer

Siste innlegg