Når jeg har råd til å dra til USA, så har jeg råd til å bruke Toyota til hjelp for flott dekkskift

Hei 😗

Mai e en nydelig tid, godt å se at det vårest.  En ny start å se at vi kan begynne å forberede med alt hyggelige prosjekter.  Som jeg har ute, fikk bilen min på verkstede å få byttet dekk. E ok å få det gjort av andre . Måtte si til min sønn at når vi har råd å dra til USA så har vi råd til å få dekkbytte på av fagfolk 👍😜 Toyota e en fantastisk flott plass . Bare kjekke folk der.

Så fikk jeg kombinert 2 ting i dag , en treningsøkt.  Å samtid fått unnagjort en ting.

Har flere prosjekter på gang i dag . Må si jeg e utrolig privilegert.  Har det godt å er i positive miljøer så gir dette. Positiv ringvirkninger.  Merker godt at en har mere jobb , mere positive venner flyt og samtidig så må jeg finne plass for hyggelig café date med gode venner.  Det gir meg så mye tilbake , at det må jeg få tid til i hverdagen. 
Ved at en gjør det en har lyst til som bidrar til positiv flyt . Så har en det så mye bedre med seg selv.

Har fått bestilt bøker som jeg gleder meg veldig til å få. Leser mye bøker, for å utvikle meg og samtidig tilegne meg mere kunnskap.
Har bestilt en bok anng. Traumatiske opplevelser. Dette for å tilegne meg mere kunnskap i forhold til bokprosjektet mitt. 
Det e litt surrealistisk, når en ønsker å bygge opp noe for seg selv .  Så e du positiv og entusiasme.  Dette medfører at jeg har fått masse jobb som pleier. E helt okey men mens jeg jobber i min ordinære jobb.  Utvikler jeg på sidelinjen det jeg gløder for.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg