Har du tatt rundvask i ditt indre? Om ikke så bør du sette i gang, om du ønsker å lykkes

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for videre hyggelig tilbakemeldinger ❤❤❤
Tusen takk ❤

Godt å starte dagen gry tidlig.  Eldste e i god flyt . Så vi drar sammen nå snart.
Det å ha flere gode prosjekter på gang hva gjør dette ?

Det bidrar til enda mere positivtet.  En nydelig energi . Som jeg både kan kjenne på å samtidig kos meg i jeg Rokker!

Ved å se at en oppleve positive hendelser , vennlige men og alt kommer til en. Når du er både takknemlig og har den rette energien i sinnet ditt.

Jeg så på webinar av Petter Stordalen, en fantastisk nydelig Mann, flott foretnings mann og samtidig artig å høre hvordan han ser at vi andre dødelige kan lykkes.
Digger denne mannen rått . Å høre på en som både har feilet og lykktes i jobb og karrierevalg.  E spennende å dette gir meg ny giv. I går jeg var så entusiastisk. Jeg hadde son god energi . Men den kommer bare enda bedre fram i dag og neste dag 👍😗😉

Artig å se at han har den samme måten å tenke på som meg selv. Å se at en annen har lykktes med sine ting e utrolig artig.  Det å lytte til deg selv. Ikke leve andre mennesker sine drømmer.  De må være dine egene.

Dette å tørr å si ifra til foreldre eller andre , som en må gi tilbakemelding på. Om dette trengs.  I forhold til at en ikke e på rett hylle i livet. Enten det er i jobb, foretning, privat ol så må vi tørr å si ifra. At dette er ikke noe for oss. Vantrives du i en jobb si opp , det dukker opp noe annet.  Dette bør du reflektere godt over.  Om det er noe som du bør forandre for å lykkes. Så gjør det!

Det å vie tiden sin rett e også noe som vi  må tenke godt over. Å om du kommer ut av ditt gode mønstre av gjøre mål.
Så fortvil ikke.
Ta heller å forandre på dette , på et senere tidspunkt.  Trening på kvelden, i stede for på dagen. Fordi du må lære deg at selv om du kommer ut av dine gode vaner så e ikke løpet kjørt.

Håper at du som leser dette innlegget tørr å ta egene valg , se for deg hvordan ditt liv skal være.  Å sette deg  opp en plan. Gjør det enkelt , mål , hva vil jeg, hva må jeg lære meg. 
Ved at du bevist gjør hvordan bruke jeg tiden min på. Lag en time plan for ditt mønster nå. Være ærlig fordi da der du hva du sløser bort av tid på TV og andre ting. 

For å klare å oppnå ting i ditt liv. Må du bli ferdig med gammel gørr. Du må ta rundvask til deg selv . I ditt indre og i ditt yttre.  Fordi regnger med du ønsker å ha vekst og god flyt. Må du også gjøre et forarbeid.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg