Sett meg på et kontor, jeg hadde blitt gal jeg er ingen grå kontor ROTTE, jeg er entusiastiske menneske som må møte mennesker å være i bevegelse !

Hei 😗

Først må jeg takke alle sammen som har kommet med hyggelig tilbake på bloggen min.  Fikk i dag personlige tilbakemelding når jeg var på café, det å få skryt e godt.  Men det e så
godt når det personen sier gir meg adrenalin kikk til å fortsette skrive kløen min. Tusen hjertelig takk Bjørn!

Hadde en hyggelig café tur sammen med en flott venninne i dag etter jobb. Utrolig hyggelig å tilbringe tiden sammen med flotte folk.  Tusen hjertelig takk Bente for flotte Roser ❤❤❤

Jeg får mange gode tilbakemeldinger i forhold til bokprosjektet mitt.  Jeg e en som person at jeg liker å ha mye å gjøre.  Bokprosjektet mitt, det har modnet seg over mange år.  Dette hadde ikke kommet over natten, nå skal jeg skrive.  Det er alltid slik med oss mennesker, vi må være moden for å forstå og samtidig må en være klar for å sette i gang.

Jeg får stadig vekk spørsmål om hvor henter du kreftene i fra? Hvordan klarer du alt? Hvorfor orke du å gjøre alt? Er det ikke nok å jobb i den jobben du har?

Kunne ha skrevet masse spørsmål her med i dag blir det disse. 

Jeg har drivkraft for å presterer i de prosjekter som jeg synes er spennende og som bidrar til at jeg utvikle meg.  Jeg må først å fremst like det jeg gjør. Å som drar meg i et høyere nivå.

《Om du setter meg på et kontor, som en kontor rotte er det akkurat. Som jeg setter deg i alle mine prosjekter.  Du hadde gått deg vill. Fordi om du ikke likte det samme som jeg, hadde du blitt tiltaksløs og fått motorstopp. 》

Derfor må vi være i rett flyt, i rett balanse og samtidig ha rikelig med søvn og masse godt humør.  Fordi som jeg alltid refererer til, sinnet ditt må trimmes like mye som kroppen. Tøm sinnet for negativ flyt , du vil oppleve at du er et nytt menneske.

Da klarer jeg alt jeg ønsker og mere. Fordi jeg får positiv påfyll , når jeg er med mennesker som har lik energi flyt som jeg selv.  Leser mye bøker , går mye tur og har mye godt humør. Jeg gjør ulike ting som får meg i godt humør.  Samtid tilbringe jeg ofte tiden med familien og vennene mine.  Må ha påfyll av gode stunder.  

Jeg stiller meg alltid et spørsmål til meg selv, vil jeg dette? lytter til mitt indre . Kjenner på om jeg ønsker å gå for dette.  Er det noe som jeg må jobbe mye med, for å lykkes så må jeg ofte gå noen runder med meg selv. Jeg følger magefølelse min for de valgene jeg tar. Ofte sover jeg på det. Noen ganger reflektere jeg rundt det å bare sier yes dette går vi for.
En vet aldri når vi lykkes 100 % men ønsker heller å våge å leve å følge drømmen min.  I stede for å leve et lite innholdsrik liv. Å si når jeg får tid så skal jeg begynne å gjøre det og det…kommer aldri til å skje.  E bare pjatt å unnskyldninger for å ikke ta tak i sitt eget liv. Eller å prate om alt jeg ikke kan gjøre fordi jeg er så dårlig….dette e så destruktivt mønster i et liv . Skjønner ikke at mennesker ikke ønsker å vokse å lykkes.  Da må holdningene dine og sinnet ditt trimmes.  For å komme i humoristisk og godt sinnsstemning.  Som igjen påvirker deg i positivt.  Å bringer deg i mere takknemlighet.

Hadde jeg vært tilfreds med å jobbe på sykehjem og omsorgsbolig. Så hadde jeg selvfølgelig kun gjort dette.
Nå er det jo en gang slik at vi alle er ulike. Jeg elsker å Utvikle meg . Å studere har vært noe jeg har gjort i 5 år. Nå e det pause på det.
Det jeg ser med meg selv . Ved at jeg har presset meg selv.  Å har gjentatte ganger nådd de målene som jeg har satt . Så har også dette bidratt til at jeg har bygd opp selvtilliten min og selvfølelsen.  Jeg har sett at det bør mere i oss mennesker en litt. Jeg personlig har det kanon godt når jeg har mye å gjøre. Liker ikke å sitte inne å bare strikke å slikt. Men takk for at vi e ulike. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH
Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg