Rulle med de rette menneskene så kommer alt til deg i rett energi strøm

Hei 😗

Utrolig overveldende å få så mange herlige tilbakemelding fra masse flotte folk. Som har lest bloggen min. Tusen hjertelig takk!

Ny dag og nye muligheter , er godt å se at det har tinet en del snø i går også 👍 Det går framover.  Heldigvis at en ser avslutting på vinter å kulde. 

Våren e så velkommen skal du vite, like kjært som varemere tider.  Men jeg verken fortviler jeg ser virkelig fram til å nyte masse fritid ute nå  når våren e kommet. 

Er det så enkelt å bare forandre tankene i sinnet vårt så får vi det bedre.  Hvordan vet du dette? Ved at jeg forandrer mine tanker i sinnet, er positiv og ser mulighetene.  Så er jeg på et nivå ,  der jeg tiltrekker meg mennesker situasjoner som er på samme nivå.  Hvorfor? Fordi du er positiv, du er i den gode energi strømmen så blir det bare positivt .

Du må forandre dine gamle tanker, holdninger, prat om de har vært destruktive.  Om en prater negativt om en person og positivt om samme person.  Vil det uansett være negativt.  Fordi du har en dobbel moral , du mener 2 ting  men det funker ikke å tenke negativt og positive tanker . Fordi du får det du tenker på….. dette må en reflektere godt over.  Før en forandrer mønstret en har i livet.

Ved å ta små grep slik at du forandrer hvem du er sammen med . Være sammen med de menneskene som gir deg bare gode relasjoner.  Fordi en må være i rett flyt. De mennesker som er destruktive, de kutter vi ut , du kommer til å tiltrekke seg venner som er ment for deg.

Mange synes det er utrolig vanskelig å trekke seg unna folk. Som har negativ afferdsmønster.  Men dette må du gjøre, du må også gå godt igjennom dine egene tanke mønster.  Fordi vi kopierer dårlig afferdsmønster.  Da vi henger med folk som har det, uten at vi selv tenker over det. Derfor må vi jobb med vårt eget mønster, ta forandring som blir til det bedre.  Å du kommer til å merke dette. Ved at du får mere positivtet så vil folk være sammen med deg også.
Så ikke være redd for at du skal bli venne løs og ikke mestrer dette. Det er helt klart jeg vet du klarer dette.

Jeg har selv tatt disse grepene i mitt eget liv. Jeg gir kun energi til hyggelig ting, ikke fordi jeg ikke kunne prate om negativ situasjonener.  Men ønsker jeg vekst, ønsker jeg å lykkes i livet må jeg faktisk fokusere på positive holdninger.  Fordi det er dette som igjen resultater i gode resultater. Både privat og i foretning.
En lykkes ikke om en ikke selv har gjort disse enkle forandringene.  Så kommer livet ditt til å rulle , du ruller med de rette menneskene og du får den veksten og gleden du ikke hadde trodd.  Men jeg har selv opplevd dette , å ønske selvfølgelig å lykkes videre i mine prosjekter.  Så da må vi også ta noen valg som enkelte ikke helt forstår.
Men de blir rett for deg og meg så da må vi gasse på , ha framdrift og se løsninger som gir livet ditt mening!

Lykke til med å ta grep i livet ditt, om du ønsker å lykkes og samtidig ha et godt liv. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

4 kommentarer

Siste innlegg