Sett deg store mål , da har du høyere ambisjoner for å nå de !

Hei 😗

Jeg har alltid hatt høye mål i livet, før pratet jeg mere om min drøm . Nå har jeg tatt større grep mot å nå mine drømmer.

Hva gjør jeg, setter i gang begynner med å bestemme meg for hva jeg vil gjøre.
Så når jeg så det har funnet ut , handler jeg , legger meg en slag plan for hvordan jeg skal nå mine drømmer.

Jeg har alltid del mål . Disse e små som en klarer å overvinne.  De høyere målene, setter jeg tidsfrister på. Slik av jeg får tempoet opp. Å rev i seilene slik at arbeids moralen kommer opp et gir eller 10 , slik at flyten blir positiv og god. Å mere effektivt. 

Jeg må ønske det jeg holder på med.  Det blir som en forelskelse.

《En har ikke sex med en du ikke kunne tenke deg å våkne opp sammen med. 》

Tenker en litt slik, så retter du fokuset ditt dit du objektivt ønsker, du vingler ikke. Du vet hva du ønsker å få det vi ønsker må fokuset vårt også vær på drømmen.

Jeg ser alltid tydelig framfor meg hva jeg ønsker å jobbe mot. Det å allerede ha bestemt deg for å lykkes så gjør du det.

Jeg har også skrevet opp ned i en bok målene mine , hva ønsker jeg å oppnå, hva ønsker jeg å innvistere i.  Dette for at jeg får mere arbeids kapasitet til å peis på. Det bor uendelig mye i oss menneske, dessverre så utnytter ikke alle de gode ressursene som en har i seg.

Jeg er meget sta person som aldri gir opp i livet, der ingen hindringer, jeg får blod på tann om prosjektet er vanskelig og andre sier dette klarer du aldri, da når jeg alltid målet mitt. 
Når en bruker de egenskapene vi har i oss, på en positiv måte for å lykkes å komme fram i livet . Så overvinne vi både frykt og samtidig baner vi vei for andre.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg