Når du har lært av sine feil, da var feilen nyttig å gjøre

Hei 😗

En fri dag gjør virkelig susen for ho mor selv.

Ha kosa meg enormt i solveggen  i dag, det har tinet en del snø også . Det gjør godt å se at våren e nærere . Bare dager igjen av April. 
Har arbeides helg men , skal nyte stundene selv om.

Har laget kveite middag til meg å elste sønn. Fine folk spiser sent. Skal bli godt å få en bedre middag. Det e virkelig kvalitetstid for meg det.

Minner om barndommen, da vi hadde middag litt sent , da brukte mamma det ordtaket, fine folk spiser sent. 

Når tempoet e høyt i perioder så er det liksom ikke alltid en tåler like godt å ha fri. En blir trøtt å ustrukturert kan det føles . Men det e kjempe viktig å få sovet å laddet opp det vi trenger.  For at vi klarer å gi jernet på jobb og i alle andre situasjoner.

En fungerer best da. Selv om vi klarer godt å mestre absolutt alt.  Husker godt i fra tiden jeg jobbet ved Løndal, hotellet der. De få periodene jeg hadde fri , tok jeg meg aldri helt tid til å ro ned.  Besøkte absolutt alle sammen, stresset enormt og måtte være med på absolutt alt.

Nå har jeg garantert høyere tempo , men har lært av tidligere feil og mangler.  At en må restituere seg i ro og mak . Så e alene tid også blitt mere deilige med årene. Hmmm mulig kjerringa selv begynner å bli voksen 😜 men har sykt mye god erfaring.  Så en lærer så lenge en lever.

Ønsker deg en riktig nydelig kveld.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg