Da var tiden inne, nå startet jeg på bokprosjektet mitt

Hei 😗

For en nydelig morgen å våkne opp til ❤
Sol å blå himmel, e så godt.  Dette gjør utrolig mye med humøret vårt.  Selv om jeg er i overkant i godt humør, så påvirker sola meg til det bedre 😗

En får håpe at vi beholder dette været en god stund.  Våren e så fin . En blir i en ny stemning.  En ser ting på en ny måte.

Det blir som en ny begynnelse, gir oss forandring som vi har lenket etter.  Noen ønsker å ta en forandring i livet sitt, når våren kommer.  Hvorfor? En blir som sagt påvirket av positive omgivelser, å har en hatt en tanke på hva en hadde lyst til å gjøre.  Så skjer dette ofte når vi kommer i mot lysere tider.

Jeg har selv tatt flere nye veier i livet mitt , nå startet den første reisen .
Skal starte opp med bokprosjekt mitt.

Selv om jeg jobber ved siden av , så kjenner jeg at dette kommer til å bli en spennende tid. Jeg ser virkelig fram i mot å begynne å skrive på boken.

Mange lurer sikkert på hvorfor jeg ikke klarer å være i ro. Å kunne nyte stunden å være slappe helt av.
Må si det , jeg gjør det også.  Tror jeg er ganske flinke til å fordele tiden min mellom søvn og være i rett balanse. 

Ved at jeg  står slik på , å samtidig lykkes i det jeg gjør. Så er en et godt forbilde for ungene mine.

Mellomste ungen min,  har flere ganger sagt til meg at du kan jo alt du . Må alltid si tilbake det kan du også om du vil ❤

Ved å ha gode dialog med venner, kollegaer, fremmede og familie.  Så har en det godt med seg selv. Da har du den tryggheten i seg .

Skap  dagen med kjærlighet og omsorg til mennesker rundt deg. Du får tilbake det du gir ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH
Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg