Fasiten på hvordan du lykkes i business

Hei ❤

Tusen hjertelig takk alle sammen som har kommet med lykkes ønsker i forhold til bokprosjektet mitt og nettbutikken som jeg skal jobbe ut.
Utrolig hyggelig at en får så fine ord i fra kjente og ukjente.
Dette beveger meg veldig.  På en nydelig måte.

Hatt en vidunderlig nydelig dag, hygget meg hjemme.  Fikk faktsisk nøte sola ute på altanen min . Gleder meg veldig til å kan hygge meg oftere ute.

Har vært på jobb, jobber på en omsorgsbolig også. Det gir meg enormt mye å kunne vie tiden min til mennesker som ikke klarer alle gjøremål selv.
Dagen har vært kanon trivelig.  En kommer tett innpå flere av beboerne , å får et spesielt godt forhold til mange av de.
Når en balanser med at andre e i fokus.  Å lytte til folk, da lærer du veldig mye. En får en større forståelse og en bruker kommunikasjon bedre. Når en er i rett balanse så går dagen som snurt. 

En kommer så nær beboerne , det gir meg enormt mye tilbake.

Nå ser jeg over fordypning oppgaven igjen…uff e et perk arbeid men det må gjøres. Gleden skal være stor når jeg har fått den levert inn. Skal få det gjort i løpet av uka.  Da starter nye veier. 

Når jeg kjørte hjem reflekterte jeg over hvor heldig jeg er , som tørr å våge å sette i gang mine drømmer. 
Det å drømme stort, våge å leve ut drømmen min e digg.

Alt en gjør det lærer vi av , uavhengig om valget var dårlig eller godt.

Jeg har opp igjennom årene tatt noen beslutninger som ikke ga meg like god fortjeneste , men erfaringsmessig så har jeg lært mye.

《Våger vi ikke, å følge hva hjertet begjærer, så blir en ikke å lykkes om en intet våger 》

Jeg har opp igjennom årene hatt flere forbilder , pappa har selvfølgelig vært er stort forbilde.  Mamma også hun har alltid turt å gjøre ting i livet som ga mening for henne.  En fantastisk nydelig mamma, som dessverre ikke er blant oss . Det er veldig spesielt, fordi i alt jeg har bestemt meg for opp igjennom årene. Har jeg alltid informert mamma om min drøm . Vet at i denne epoken i livet mitt hadde hun vært meget stolt over.   Det at jeg har en slik god støtte i familien e fantastisk.  Har en stemor som heier på meg som om at jeg var hennes eget barn.  Utrolig gledelig å se at hun virkelig mener det❤  Pappa trenger aldri å si så mye, fordi vi snakker det samme språket.  Har den samme visjonen i livet.  Følg dine mål , peis på med jobb så lykkes vi.

《 Fasiten for å lykkes innen for business er at du har rett mengde tro , du har rett mengde utholdenhet, du må være entusiastisk, se målet fremfor deg, leve som at du allerede er der du ønsker å komme pluss en må ha rett balanse i alle situasjoner vi er i.》

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg