Det blir for lettvinte å legge skylden på andre, uansett om det var den du legger skylden på som skapte problemet, du må kom deg videre om du vil ha et godt liv.

Hei 😘

En nydelig dag e startet, godt å se sol . En får mer energi og en blir i bedre humør.

Våren den kommer med en ny begynnelse, en ny start.  Du kjenner sikkert at du e mere utholdende og engasjerte.  Er noe med at en har lysere dager å sola gjør sitt.

Jeg  bobbler over av god energi, har flere prosjektet hjemme som jeg skal få gjort.
Liker å ha det hyggelig rundt meg.

Vi har enda litt snø i hagen men tenker at det e bare dager igjen.  Så er det bart.
Bare å kunne sitte ute å nyte god været e noe jeg virkelig ser fram i mot.

Viktig at en ser framover, enn å fokusere på det som har vært feilvare.
Hvorfor? Jo helt enkelt dyrker du alt som har vært feil ved deg hele tiden , så blir du et menneske som dyrker dine egene svakher. Du blir syk av denne adferden.

Vet at mange kan kjenne seg igjen, men for vær gang vi klaget over et problem, så blir det kun større.  Spesielt det som en ikke kan gjøre noe med.

Ved å henge seg opp i hva en ikke klarer å gjøre , bør en være positiv til det en faktisk klarer.  Fordi smerten , blir kun større da en retter fokusere mot kun negativ tankemønster.

Ved at du tilfører kroppen din mere kjærlighet, være mere bevist på, vise raushet og prater godt om deg selv og andre.  Så kommer også det indre til å ha det mye bedre.

Tror vi alle har vært negativ og opplevd situasjoner som mange ikke har opplevd. Skulle jeg ha referert til alle negative opplevelser til alle å en vær. Da hadde jeg snakket ned meg selv . Du må bli ferdig med negativ situasjoner.  Ved at en prater om dette i det uendelige, så får ikke sjerla de fred.  Du får det ikke bedre selv om en har dette som et hoved mål.

Resultatet er at ved å prate negativt om seg selv og andre , så speiler dette seg i hvordan du har det selv.
De destruktive tankene blir dyrket når vi har bestemt hvem som har skylda for våre problemer.

Selv om andre har påført oss den første skaden. Så er det en selv som er ansvarlig for å bli frisk og restitueres seg. Å bli helet og bli som ny igjen.  Vet at en retter hele tiden fokuset til hvem som var problemet.  Så har en ikke gjort seg ferdig , og du kommer ikke videre . Fordi en må gjøre seg ferdig før å få det godt i livet sitt.
Ingen kan skylde på andre fordi livet ble som det ble. Der er vi alle sammen viktige brikker for å skape et godt liv for en selv. Vi må lære oss å gå videre , selv hvor vanskelig det kan høres ut. Du får ikke energi til å være i negativt afferdsmønster tvert i mot , du får det motsatte ingen energi.

Ved å være i dette så blir du til slutt energi løs. Er det virkelig dette livet du ønsket ?
Om svaret er nei , da må du gjøre grep i livet ditt.  Om du ønsker å ha det godt.

Har selv vært der , så vet hva jeg snakker om.  Jeg har aldri hengt ut noen på min vei.
Synes heller ikke det er nødvendig.
En ønsker å lykkes og samtidig ha vekst i livet.  Da bør du tilføre det som gir deg vekst . Positivitet og positive handlinger. Gi masse kjærlighet så kommer det masse godt tilbake.

2 kommentarer

Siste innlegg