Hvordan tar du i mot folk, e det med kjærlighet eller hat eller bare ondskapsfull?

Heisann 😗❤

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min. Dette både inspirere meg, til videre å skrive. 

Har i dag vært på jobb på Haukenes omsorgsbolig, utrolig lenge siden sist jeg jobbet der, godt å bli tatt så godt i mot 😘

Det å kunne møte igjen kjente å se at de hadde savnet meg , var en god følelse.  En ser da at en har satt spor etter seg. 

Før var deg så utrolig viktig for meg at jeg ble godt likt , nå er jeg meg selv,  er slik jeg ønsker du skal være mot meg.  De jeg ikke liker , de er jeg også slik jeg ønsker å bli mottatt. 
Enkelte mennesker viser godt om du er ønsket eller uønsket.  Du merker deg i energien som er i rommet.

Jeg merker det ved at det er tyngre å oppholde seg sammen med folk , da energien e tung. 
Jeg må jobbe veldig med min tolmodighet.  Jeg er sliten når jeg går i fra en slik situasjon. 
Etter at jeg har vært sammen med mennesker som er slitsomme.  Må jeg være i positive elementer.  Ha latteren på lur. Høre på musikk som bidrar til at jeg blir energisk og glad.
Hva gjør en for å redusere at vi blir energi løs?

Ved at vi ikke gir energi til situasjonen, fordi da redusere vi det negative. Hvordan gjør du det?
Mennesker som er negative , kverulere, er sur ol. De gir jeg ingen energi til ved at jeg ikke går inn i situasjonen som de har skapt.
Fordi da går det seg oftere til.
Ved at en tilfører mye kjærlig å er positiv så eskalere dårlig energi.

Jeg velger heller å sitte alene en  å sitte sammen med folk som kun prater negativt.  En må skape dagen sin på best mulig måte og positive minner.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika.

4 kommentarer

Siste innlegg