Siste økt for denne helga

Hei 🐣😍

Kom nettopp hjem fra jobb , hatt en hektisk men flott arbeidshelg.

Hva gjør du for å motivere deg i en jobb som kan være utfordrende å litt tøft ?
Jeg må ha nok søvn, må tilbringe tid med positive mennesker, og samtidig ha latteren på lur.
Fordi dette er det som gjør at jeg trives i jobben, utvikler meg og samtidig er i balanse.

Denne helga har jeg hatt riktig balanse mellom fritid og jobb .
Det er utrolig viktig for meg.
Du kan selvfølgelig ha andre metoder som gjør at du fungerer optimalt. Dette ser en selvfølgelig selv.

Jeg måtte avlyse en bursdag som jeg var invitert i. Men slik er det , noen ganger må en avlyse ting , som en både har lyst til å gjøre.  Dette for å ladde opp batteriene sine.

Guttene mine er bare aldeles nydelig , jeg kom hjem i fra jobb , hørte de spilte go musikk.  Døra var låst , ingen som reagerte da jeg banket på.Jeg gikk til altandøra den var også låst jeg banket på altandøra… ingen reaksjon der heller, jeg ringer eldste sønn min, han tar ikke telefonen, jeg må sende melding på Facebook til han, ingen respons der heller.  Å jeg som skal på dagvakt i morgen 😜 plutselig så kommer den ene sønnen, å ler godt  å åpner døra.  Da er jeg meget lei å frustrerte over at de ikke har sett eller hørt noe… Så kommer det i fra den ene sønnen min, jeg så du kom å ble litt forundret over at du ikke kom inn, måtte jo svare e jo vanskelig å komme inn i et hus uten nøkkler 😅😅 dette ble dagens utav konforsone.  Å ja nå må jeg bli flinkere til å ta med meg nøklene så slipper jeg å irritere meg og bruke unødvendige tid på tøv å tull. Det ble heldigvis en god latter av dette 😉

Ønsker deg en riktig nydelig kveld, kos deg masse. 

Ønsker å takke alle sammen som har kommet med så hyggelige tilbakemeldinger på bloggen min. 

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg