Kvalitetstid sammen med yngste sønn

Hei 🦆🐥🐓😊

Ønsker å få takket alle sammen som har gitt meg , gode tilbakemeldinger på bloggen. 
Kjempe koselig, å samtid veldig inspirerende.

Hadde en fantastisk hyggelig dag i går, var på jobb og dro rett i en 50 års dag til en venninne.
Det skal ikke så mye til , for å glede andre ved at jeg kom , å var sammen med de en stund. 

Siden jeg har arbeidet i helga, så var jeg bare en kort stund. De hadde stelt i stand en fin feiring. God mat og flott atmosfære.

Mange har allerede dratt på påske fjellet, noen til Sverige.  E utrolig godt å kunne hatt en plass å dratt til. Det e mitt høyeste ønske. 
Men før en kan realisere drømmen, må en jobb å la drømmen bli virkelig.

Du har sikkert også hatt flere drømmer, det må  vi ha fordi det er det som mange ganger driv oss.  Slik at vi klarer å jobb målrettet, slik at vi kan få realisert drømmen.

Jeg drømmer om flere hyggelige ting i livet, vi alle sammen trenger å kan gå utenfor konforsone å få realisert det en selv ønsker. 

Vi holder på å planlegge en ny USA tur snart, skal bli en glede å kan få planlegge det. Da blir alle ungene med på den turen.
Vi gleder oss enormt. 
Det som er viktig for av vi skal klare å  stå på og jobb mye over en periode.  En må både ha målsettinger, å delmål og hoved mål.
Jeg ser at når jeg er i godt miljø leverer jeg den beste utgaven av meg selv.  Da gjør jeg en god jobb og samtidig er jeg en god rolle modell.

Påsken er en tid der vi alle viser raushet, godhet og gjestfrihet.

Det er veldig hyggelig å være sammen med venner og familie som ønsker å tilbringe tid sammen med en.

Håper du har noen som du kan være sammen med, som du kan prate med.
Det er utrolig godt å samtidig viktig at en tar seg tid til mennesker som en vet trenger litt sosialisering. 

Nå skal jeg ha kvalitetstid sammen med min  sønn før jeg skal på siste vakta denne arbeids helga.
Eldre sønn kommer hjem litt etter at jeg har dratt på jobb. Så brødrene de kommer til å klare seg godt.
De trives godt å være sammen. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min.

MVH

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg