Tenk uten for boksen

Hei 😙

Da har jeg fått unnagjort en hel del jobb, kvalitetstid 😍

Litt spesielt, ene ungen din e på jobb , den andre ungen e opptatt med sitt, den 3 e til sin far og skal dra på en tur i morgen. Kult at ungene har det på G å kan nyte godene både til meg å sin pappa.

Jentungen min eg e så utrolig glad i ho, å beundre henne , hun veit hva utfordring er. Hun var innom her , hadde med by gave fra las Vegas ❤❤❤ Utrolig godt å kan få lov å gi å få den gode klemmen 👍❤😁 det er noe eget det 😍
De kommer til å få en kanon trivelig tur. 

Jeg å guttene skal holde fortet her hjemme, å nyte stunden godt sammen.

Kvalitetstid sammen med de en bryr seg om e kanon trivelig 🌞😙😗❤

Det er slike stunder som vi lever lenge på.

Jeg å eldste sønn skal begynne å se på ny USA tur , gleder meg veldig.  E alltid spennende å lage en reise plan.
På sist tur så fikk vi reise turen perfekt. 

Ved at vi gjør feil , så lærer vi, ved at vi reiser flere ganger så gjør det at vi lærer på veien hva som er viktig.

Det som er spesielt, er at mange ganger så ser vi selvfølgelig ikke det før vi har gjort feilen.

Vi har på begge turene gjort samme feilen, vi har booket for lite døgn på hotell. Dette har resultert i litt ekstra utgifter, ikke at dette gjør nevneverdig mye. Pengene skal være i omløp så bare forestil at pengene er på vei tilbake ❤ så er de allerede sendt deg.

Jeg må flere ganger tenke over hvor privilegert vi er, hvor godt det er å fokusere på ungene, ta de med på reisen.  Dette som både knyttet sterkere bånd mellom oss.

Jeg får stadig vekk spørsmål om hvem som betaler ferie turen vår?

Vil bare si at det er selvfølgelig jeg selv. Da jeg svare det , så får jeg eh nei det går ikke ann, du har vel ikke råd til det. Må no være den rike pappaen din som sponser deg.

Enkelte mennesker her allerede bestemt seg for svaret da de stiller deg et spørsmål.
Jeg har aldri hatt noen som verken har betalt for meg og ungene på ferie turene. Jeg jobber målrettet slik at jeg skal selv , ha råd til mine vaner som jeg tilegner meg. Å ikke utnytte min far.
Andre for ha den trua de ønsker, i forhold til de svarene jeg gir de.

Ved å skape ungene gode grunn verdier der de ser at, skal vi klare å dra på de turene , så må en jobbe og stå på. Da går det ikke Ann å ha fri i tide og utide.

Når jeg tenker tilbake på min egen oppvekst, så gjorde både min mor og min far det jeg gjør over for mine barn.

De ga meg det de mente jeg både trengte av gleder og det jeg måtte lære. Jeg ser i ettertid selv om jeg vokste opp i 2 verden.
En mor som ikke hadde så mye penger til å reise med, men hun lærte meg utrolig mye som jeg i dag praktiserer over for mine.
Kvalitetstid, prate med oss barn og lære å vise omtanke for andre enn kun en selv. Være raus over for andre mennesker og ta seg tid til de som var svakere enn henne selv, var noe hun var veldig flink til .

Min far lærte meg at ønsker du å dra på turer og oppleve ting da må vi jobbe målrettet.
Sette deg høye mål og ha trua på prosjektet ditt. Han lærte meg tålmodighet og samtidig  at en må være i full jobb og litt over det er , dine drømmer høyere enn inntektene.

Jeg har alltid likt å sikte litt høyere enn mange andre jeg kjenner.  Om dette er pga min oppvekst kan godt være, har fra jeg var i ungdommen forhandlet om lønn først til min far , så etter dette i ordinære jobber.
Ved å jobbe litt hardt så tar en ingen skade , det du lærer er utrolig verdifull erfaring videre i livet ditt 😘😙😗❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg