Skap den dagen du vil

Hei 😙

Da har jeg fått hygget meg på café i dag, hærlig å se på folk å nyte stunden ❤

Hva gjør en slik stund for deg?

Før meg så gir det meg veldig mye , det å møte kjentfolk, få prate med hyggelige folk . Fikk pratet meg flere som jeg ikke har møtt på lenge.  Utrolig godt å kunne gi litt av min tid til de som trenger noen å prate med. 
Det gir meg mere tilbake. ❤

Når en har vært på tur å kommer hjem igjen, er hverdagen også på plass.  Minste sønnen e komme hjem, vi har fått spist middag ute i dag , slike stunder sett jeg utrolig pris på . Fantastiske nydelig stund ❤

Har fått mange spørsmål etter at jeg nå kom hjem om hvordan turen til Las Vegas har vært. Vil bare si igjen det var fantastisk.  Har hygget meg enormt.  Det å kunne få oppleve dette , er noe eget. En må bare oppleve det. 👍😙

Flere som har spurt meg om hvorfor jeg skal lage en time plan , for meg selv?

Jeg ønsker å jobbe mere strukturert, få bedre utnyttet dagen min. Siden jeg ønsker å utvikle meg , via studier, jobb og ønsker å utvikle meg en ny karriere i tillegg.  Må jeg være strukturert.  Dette i hensyn til mine barn og meg selv.
Så får jeg bedre utnyttet dagen slik at jeg har en bedre oversikt.  Dette er også fordi jeg ønsker å nå mine mål, å ønsker å øke omsetningen i de 2 binære jobbene mine. Bloggen må også komme i system når jeg skal blogge ol. Siden jeg kun har en liten stilling, fast må jeg planlegge litt framover.  Har alltid syntes det er artig.

Hvordan er det å må motivere seg selv? Er det tungt?

Er både og , jeg må vil det jeg holder på med, det som driver meg som motivere meg . Slik som i dag, har jeg vært sammen med hyggelige folk , dette motiverer meg veldig. Fordi jeg er livsglad og får en god stemming.  De 2 forhandler jobbene mine , begynte først som en hobby. Nå ønsker jeg å utvikle den mere, da må jeg motivere meg ved at jeg kommer til å lykkes i dette, at jeg kommer til å kunne tjene mere penger , slik at jeg får større handle frihet. Ved at jeg mestrer situasjoner og utvikler meg  gjør at jeg er lettere å motivere. 

Før å si det enkelt , du må ønske det du gjør, det gjør at motivasjonen for å lykkes blir lettere. Være i godt humør, det speiler hvordan en har det 😘 Det ligger mye motivasjon i godt stå på humør.
Har en stor drøm om å kjøpe meg en hytte . Dette er motivasjon til å jobbe målrettet og stå på.

Ser sol gløtt , e noe som e kjærkomment her ❤ Fugelkvitter og sol e magisk.  Snøen tiner heldigvis fort nå.  Er det noe som virkelig gir meg positivt energi, skal bli en skjønn glede å kunne sitte ute å nyte stunden 🌞❤

Ønsker deg en riktig nydelig dag, nå skal vi hygge oss litt.  Med god musikk e vitamin til sjerla ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg