Borte bra men hjemme best.

Hei 😍

Da var vi kommet oss hjem i fra USA.

Hatt en kanon trivelig tur.  Denne turen hadde vi planlagt reise tiden mellom alle mellom landingene perfekt!

Vi dro ifra Las Vegas på søndag kl 14.00 og kl  hjem 06.00 i morrest så reise tiden ble litt over 30 timer.

Godt å se at snøen er minket i fra vi dro i forgje uke. Våren er godt i gang, det er skjønt.

En merker det utrolig godt på lufta at den e komme.
Litt skarp, slik vårduften skal være.

Ene dagen er det så varmt at en sitter  å nyter sola, så kommer en hjem til litt grått å mystisk og magisk på et vis. Lik den stemningen jeg.

Har laget meg en avtale i formiddag, skal møte hyggelig folk.  Gleder meg til å se kjente igjen, e godt å kan møtes å ta kaffe sammen.

Hva skal til for at du tar initiativ til å kontakte en venn på kaffe?

Jeg merker at jeg er ikke alltid like flink til det, noen ganger når en sitter mye hjemme over periode. Så kan det være litt vanskelig, å ta det steget. Men en gleder flere mennesker ved å invitere og be andre med på café.  En trenger å sosialisere seg sammen med likesinnede.

Før jeg dro til USA laget meg kaffe date med flere, å fikk gjennomført nesten alle.  Så har flere jeg må ta igjen ❤ det som e når en møter mennesker.  Om det e familie, venner , bekjente så har en utrolig godt av å gå ut av sin vante konforsone. En kan ikke hele tiden være i det trygge, fordi du utvikle seg ikke.  VI utvikler oss sammen med andre.

Jeg har bestemt meg for at nå framover skal jeg være mer aktiv . Gå tur , e godt å være i bevegelse. En får mer energi og stå på humør når en får litt trim.

Har du laget en time plan, for dagen ?

Jeg har planlagt å få laget det , slik at jeg har mulighet til å jobbe målrettet med avera og forever.  Tror at det er lurt.  Siden når en har lagt en plan for jobben så følge en den .  Det blir gøy å se om jeg synes det fungerer. Du skal få høre.😍

Nå skal jeg pakke ut litt mer etter turen.  😜

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min.

Har lagt ved  bilde ifra i går i Las Vegas, så et bilde her hjemme på altan så flink jeg bilde av orkide av en flott arbeidskollega som desverre e flyttet til Tromsø .

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg