Snart drar vi ifra Amsterdam

Hei😘

Sitter nå å venter på at vi skal få slippe inn på flyet.

Har ventet nå i Amsterdam i ca 5 timer.  Så tiden går unna. Ha fått svidd av litt penger 😜 godt det skal sirkulere i systemet 😍

Må ha litt godt til ungene når jeg kommer hjem 😘

Ble ikke så mye shopping denne turen .

Uten om Daniel sitt stor innkjøp som kostet meg nesten 100 dollar å få det med oss på flyet 😘👏

Han har påvirket meg positivt, med å endre mitt kosthold.
Åh ja han har klart det.

Jeg har ikke skuffet verken meg eller han på turen.
Ved å frotse, heller vært litt for mye nøktern…det e i grunn like greit.

Har ingen ting å klage over.
Har hatt en tur som jeg skal ta igjen.
Hotellet vi lå på vår 5 stjerners.  Virkelig å anbefale, alt som en kan drømme om hadde de på hotellet.

Las Vegas er en by som er levende og full av liv å røre.

Om du ønsker å ta turen dit så gjøre det, du kommer til å ikke angre.

Selv om jeg ikke fester eller noe. Så hygget jeg meg enormt.

Nå startet påstigning på flyet, så må no si hade bra til deg.

Utrolig takknemlig for at du tar en titt innom bloggen min.

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg