Våren skape en kjærlig stemning, magiske øyeblikk

Hei 😍

Nesten i uke siden jeg var hjemme.  Kjenne nå at det blir godt å kom hjem.

En synes alltid det er hyggelig å dra på tur , men det er alltid godt å komme hjem igjen.

Har fått med meg på Facebook at snøen er nesten borte.
Er jo reine vår følelsen å komme hjem til.

Våren den liker jeg meget godt

En møter mennesker som er mere lystig , glad pga at vi går en lysere tider i møte.

Kanskje er det vår forelskelsen som har meldt seg ?

Noen velger å avslutte et forhold, andre går å jakter etter den rette.

Hva er i grunn den rette ?

En må ha god kjemi og forstå hverandre, en må like hverandre.
Spenning kan være ett resultat av at vi jakter etter den rette , passer han inn i venne krets , familien osv. Utrolig mange ting vi må ha på plass før vi tørr å vie seg til Kjærligheten.

Må si jeg gleder meg meget til denne våren jeg.

Skal bli godt å få være mer ute, nyte vårduftn selv om den kan være litt skarp.

Sjarmen med denne årstiden er at vi får det mere frodigere  , menneskene rundt oss er både vår kåte å yre 😘
Det ligger en magisk stemning rundt denne tiden , du kan kjenne at du blir dratt med i en slik stemning.
Fugelkvitter gjør stemningen utrolig god og lun.

Tør å gå for dine drømmer å gjøre de om til din virkelighet.

MVH

Elin – Weronika.

2 kommentarer

Siste innlegg