Salt Lake City

Hei 😍

Da har vi kommet oss på hjem reisen.
Vi kom nettopp til Salt Lake City , sitter på flyplassen å må tilbringe noen timer her før vi reiser videre til Amsterdam. 

Det å være på en slik lang reise gjør at en må være tolmodig, positiv og vennlig mot andre mennesker. 

Vi har blitt godt behandlet og fått god service på denne turen. 
Utrolig hyggelig å kunne få oppleve det.

Anbefaler deg virkelig til å ta turen til Amerika.  Utrolig flott reisemål.

Du kommer til å bli begeistret, både å se hvor høflige menneskene er, både når du får i gaten , når du handler og selvfølgelig på resturang.

Etter å ha vært på denne turen , merker jeg godt at jeg har fått laddet opp batteriene mine.

Hva gjør du for å ladde opp sine batterier?

Det jeg gjør er at jeg må tilføre ting som gjør meg glad. Være alene , det å vie egen tid er både sundt og utrolig viktig for å utvikle seg.
Gå ut av din egen konforsone, gjør ting du ikke er så god på , dette for å være mer i utvikling. 
Dette bidrar til at du tilfører mer kunnskap og at ved at en mestrer det så styrke du din selvfølelse og en kommer i rett balanse .
Samtidig må jeg være i godt humør, være livsglad , ha latteren på lur og kan le av egene og andre sine situasjoner er både god for helsen og sjerla.

Jeg er ikke den beste i engelsk, men jeg skjønner mye men , selvfølgelig ikke alt.
Ved at jeg tørr å prate engelsk selv om ikke alt blir helt rett, så er det bedre det en  å unnlate å prate .
Jeg på disse turene har utviklet meg å ønsker selvsagt å utvikle meg mere.

Det blir bedre å bedre for vær gang en  tørr å prate.

Har du ting du ikke er så god på ?

Hopp i det , begynne å utfordre deg selv.  Du kommer til å mestre det til slutt.

Viktig at en har trua på seg selv å tørr å dumme seg ut litt.

Bare det å være litt annerledes liker jeg veldig godt.
Bli den beste utgaven av deg selv.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min.  Utrolig takknemlig for det ❤

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg