God morgen, i dag begynner vi på heim reisen.

Hei 😍

Godt å være uthvilt , våknet før vekke klokken . Da ser en gode resultater etter denne turen.

Hva gjør du for å restituere deg ?

Jeg må si at denne turen har gitt meg det lille ekstra , fått slappet av, vært passe mye alene. Kroppen vår trenger å kobble ut i fra alt som er mas og forpliktelser. 
Dette har ført til at jeg har fått koblet perfekt ut , laddet opp kroppen min så nå er en godt restituert.

Blir det at du reiser på hytta , eller til varmere strøk?

Jeg liker også å dra til en hytte å ladde opp og fokusere på det positive og rett og slett null stiller hodet og sinnet.
Viktig at en i blant gjør dette fordi du får en bedre helse og samtidig at en har tid til å leve.

Dra til varmere strøk e utrolig godt spesielt på vinteren, kortter med de mørkeste dagene . Som for mange av oss sliter litt med.
Da er en solfylt ferie rett og slett terapi for sjerla.

Fått mange hyggelige tilbakemeldinger i forhold til bloggen jeg skriver. Utrolig hyggelig å høre at dere liker det.

Vil takke dere her , utrolig hyggelig at dere gir meg tilbakemelding.  Fordi så vet jeg at dere er fornøyd.

Hva skjer  når vi er mere takknemlig?

Først vi tiltrekker oss de menneskene som er på samme nivå som vi selv.

Vi har det bedre med oss selv og de rundt oss.

Vi har en lettere energi , jobber lettere og får det lettere å omgås andre.

Tenkte på dette i går, helt utrolig hvor fort dagene går unna, når en hygger seg og har noe å gjøre.

Når du er på reise hva er det du savner mest hjemme?

Gleder meg veldig til å kom hjem igjen også , har hatt det kjempe bra på tur. Men kommer til å bli kjempe godt å få drikke godt vann igjen.
Er noe spesielt når det er mye klor ol. I . Blir godt å kom hjem til ungene, familie og venner.  De betyr alt for meg. 

Tusen hjertelig takk for du leser bloggen min.

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg