Siste kvelden i Las Vegas

Heisann 😘

Skal si jeg har hatt en innholdsrik dag. Har du hatt det?
Jeg har jobbet litt med mine mål i dag. Må gjøre det også.

Holder på å lese en bok , som inneholder hvordan jeg kan utvikle meg mer , før å få bedre innsikt og samtidig bli mere trygg på en selv.

Hva leser du for å inspirere deg , til å bli en bedre utgave av seg selv?

Mange mener at selvutvikling bøker ikke er bra, de har misforstått.

Før så ønsket jeg alltid å forklare fordelene om å lese de. Fortalte alt jeg så som gode fordeler ved å lese. Det gjør jeg ikke lenger, så får andre følge det de synes e bra for de.

Jeg fikk med meg Webinaret  med en som heter Thomas.
Utrolig flott webinar, om hva en kan gjøre for å utvikle bloggen din.
Veldig flink og formidle til oss , godt å ha det i bunnen.
Ser at jeg er på rett vei , så godt å kunne prate med de som kan det mer en deg selv.

Har du oppnådd det som var målet for turen ?

Jeg har faktisk fått gjort ganske mye, lest mye, satt meg mål , å bestemt meg for hvordan jeg skal jobbe når jeg kommer hjem.
Skal dele opp hvor mange timer jeg skal jobb med de ulike prosjektene som jeg holder på med. Dette for at jeg skal utvikle meg salg messig. Pluss at dette er mer ryddig , har bedre oversikt over alt som skal gjøres.

Har også fått koblet ut masse , tatt bilder og hatt masse egen tid.
Noe som vi alle trenger for å være i rett balanse .

Jeg har sovet utrolig godt på denne turen , så kommer til å bli godt å komme hjem igjen.

Har satt meg mål for nettbutikken også .
Skal jobbe med forhandlinger i forhold til å lage en avtale med de merker som jeg er interessert i å selge.
Kjenner at den jobben gleder jeg meg veldig til å få igjennom ført.
Dette vet en jo selvfølgelig ikke hvordan det blir.

Kanskje du har gjort dette før meg?

Har forestilt meg at for å kunne gjøre en god avtale må jeg være en god forhandler, slik at jeg har snakket tøyet i orden.
Skal uansett gjøre mitt aller beste ut av dette.

Siste kvelden dro jeg å Daniel min sønn ut å spiste en bedre middag.  Utrolig god mat. Fantastisk service over alt . Det er utrolig hyggelig å bli så godt tatt i mot.
Jeg har også fått tatt mange flere bilder av hotellet, slik at dere kan få en pekepinne på hvor stort det er.  De få bildene jeg har lagt ut her illustrerer bare en liten brøkdel.  Så skjønner dere selvfølgelig omfanget. 
Uansett et meget flott hotell å bo på.

Utrolig hyggelig at du tar deg tid til å lese bloggen min.  Håper at det inspirere deg. 

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg