1 april i Las Vegas

Hei😍

Skal si jeg startet dagen tidlig i dag. Sto opp kl 05.00 i morrest, har jobbet litt målrettet med mine mål i dag.

Gjør du det ?

Jeg gjør dette ofte, noen ganger må jeg justere de, andre ganger så er de perfekte.

Det er som er vi er alle i bevegelse, også være innerste drømmer og mål.

Jeg synes det er kanon å kunne ligge på ei solseng å kjenne sola tar 😗 dette gjør noe med deg, sol og varme.

Dette at en kommer seg bort litt, i ett nytt miljøe gjøre at en utvikle seg. 

Du må ha trua på deg selv, så går det som regel bare fint.

Jeg ser nå på disse 2 USA turene, vi har lært utrolig mye, som vi ved neste tur blir flinkere til å mestre.

Dette er i alt vi gjør å foretar oss, fokusere på det du ønsker å oppnå , ikke det du ikke mestrer eller ikke vil lære.

Ved å holde på det vi kan , fokusere på det, å det vi ønsker å mestre og lære så er vi kommet langt.

Jeg ser selv at fokuser jeg negativt på noe, da blir det negativt og flere negative situasjoner og hendelser tiltrekker vi oss ved å ha et negativt afferdsmønster.

Derfor er konklusjonen: Fokus på det du ønsker i livet ditt. Ikke det du ikke ønsker.

Jeg må si at jeg er meget tilpasningsdyktig, selv om det kan virke som jeg kan alt , så er det ikke slik.
Jeg har også mine ting som jeg ikke mestrer.  Ønsker jeg å lære meg noe , så hopper jeg ofte i det , ser ofte snarere en løsnings enn de som må vurdere i hjel et prosjekt.

Skal si denne turen den gir mersmak, kjenner at dette året er et år vi utvikle oss, i takt med hverandre.  Er på flere reiser , som igjen inspirere meg som menneske og samtidig gir meg veldig mye tilbake.  Dette er rekreasjon som er helsegevinst i helt klart.

Sist tur fikk jeg en utrolig god start og fikk laddet meg opp .

Dette gjør utrolig mye for skjela vår at vi kobler ut da har vi rett balanse.

Noe å jobbe mot  , målrettet da er det enklere å stå litt ekstra på.
En har en bedre utstråling da en er lykkelig og mestrer. De prosjektene som en har satt seg som mål.

Jeg har meldt meg på en nytt webinar nå i  dag  , startet rundt 16.00 så gleder meg veldig til det.

Handler om  hvordan tjene penger, bloggen din.

Spennende å utvikle seg litt , ikke minst lære seg noe annet. Er for å være i utvikling.  En skal det , e sundt med hjerne trim også 😁

Nå skal jeg nyte en kopp kaffe, hører på fantastisk nydelig musikk, her trives jeg 😁

Må nyte sola godt nå 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen. 

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg