Utrolig hyggelig å vie tid til flotte folk.

Hei 😙

Jeg har nettopp fått hørt på Gry Sinding.  Utrolig flott webinar.

Har alltid ønsket å nå målene mine. Ved å høre på hvordan andre har lykktes, gjør at en selv tørr mer og blir mindre redd for å gjøre feil.

Jeg har alltid hatt rett fokus, ved å stå på og samtidig ikke gi opp.
Liker å jobbe målrettet, nå mål og er meget løsnings orientert.

En kan faktisk lære mer av å høre på hvordan andre klarte å leve av drømmen sin.

I Las Vegas nå er tiden 05.08 i skrivende stund.  Våknet av meg selv å måtte bare gå på badet å gå med meg webinaret.
Daniel sover enda, så ta hennsyn til eldste sønnen.

Men har det supert på badet , har TV om jeg ønsker å gløtt litt. Ellers e badet så stort at jeg har kjempe god plass.

Målet mitt da jeg kom til Las Vegas, var at jeg skulle jobbe med nettbutikken som jeg ønsker å starte opp.
Har jobbet litt med hvordan jeg kan få dette til.
Jeg er en person som enkelt ganger må jeg gå noen runder med meg selv, om jeg virkelig ønsker det jeg får en idé om å starte opp med.

Jeg har kommet fram til at om jeg kjenner at det er like givende da en prater og tenker på  dette så må en sette i gang ballen.

Har fundert på dette nå i flere måneder, å vurdert opp mot det ene og det andre.

Jeg har også tenkt på at jeg ikke ønsker å ha noe lager , slik at  jeg ikke trenger å ha bekymring om jeg ikke får solgt produktene.

Jeg tenker at det er kjempe viktig, at en bestemmer seg for hvordan en ønsker å bygge opp bedriften.

Siden jeg kommer til å reise ofte til USA framover. 
Så hadde jeg veldig lyst til å kunne finne et merke her ifra.

En må da kontakte toll og avgift systemet i Norge.
Da i forhold til om en må betale mye toll på produktene.
Dette er også en viktig ting som må være på plass.

Jeg har alltid hatt mange drømmer, om å bygge opp bedrift.

Min tanke ved å bygge opp en nettbutikk , er at den har mindre risiko 
Og dermed kan jeg fortsatt jobbe i min ordinæ jobb , slik at jeg kan bygge opp bedriften , slik at en ser at den gir avkastning. Jeg kan ha jobben med meg da jeg er på reise utenlands.

Når jeg tenker primært på det jeg vil , blir jeg lykkelig innvendig, gå for det , entusiastisk, kan prate om det i times vis,  da er jeg nok engasjerte i alle fall.

Før å kan lykkes med en egen bedrift må du kunne jobbe lenge dager, så på er entusiastisk, ikke være redd, ønske og en tro på at prosjektet kommer jeg til  å lykkes med. 
Da disse  momentene er i boks, da er det bare å tenke ut hvilket merke bør jeg gå for?
Har brukt en del tid på dette også.  Har en del planer her også.
Som jeg ikke ønsker å dele helt før det er klart.

Sist jeg var i USA, da jeg kom hjem fikk jeg større motivasjon, entusiasme, tålmodighet, livsglede og et større engasjement.  Hadde så godt av USA turen, var kun positiv og glad.

Det skal sies at jeg har gjort flere endringer, med kostholdet mitt. Det har gitt store resultater. 
Fått bort en del ekstra kg , jeg skulle bare endre litt på kostholdet, ble påvirket positivt av Daniel , etter at han hadde blitt mer bevist selv på hva han spiser.
Så med andre ord, en blir påvirket av det miljøet en bor i ingen tvil.  I dette tilfellet, er det kun positivt har gått ned 10 kg. Så e helse gevinst i dette.
Pluss at vi har anskaffet oss en rense maskin som vi har på vasken og i dusjen hjemme. Vannet er så nydelig at hjemme drikker jeg kun vann. Før så drakk jeg ikke vann. 

Ved å gjøre livsstilsendring så må en begynne med en ting først, å heller startet med en ny ting da det andre fungerer.

Jeg sluttet å røyke for 5 år siden , var noe av det beste jeg har gjort.
En bra endring og en større helsegevinst.

Ved at en er positiv menneske, gjør at  andre mennesker blir tiltrukket av deg.
En ønsker jo å tilbringe tid med folk som er positive , hyggelige, entusiastisk, løsnings orientert ol.

I min ordinære jobb , etter USA turen fikk jeg utrolig mye jobb, jobbet utrolig mye. Men dette kommer godt med da en er alene med alt .

Ved at du tar din beslutningen, tenker på en mulighet , så har du allerede startet en plan, viktig å tenke enkelt og være løsnings orientert.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min.

Håper at ved dette innlegget at jeg kan inspirere deg i de  regningen som blir rett for seg. 

forever21.com

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg